Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (40/134) > >>

99:
Miksi se pitäisi näkyä ulospäin?

Alan:
Mulla ei ole auton perässä mitään tietoja moottorista, varustetasosta tai muustakaan, eikä ollut edellisessäkään autossa.

Joku ostaa varmaan auton naapurien vuoksi, minä ostan itselle ja perheelle. ;D

Aika vähän välitän siitäkin, mitä joku muu on mieltä, vaikkei auto suomalaisten suosikki 1.6TDI octavia olekaan (hyvä valinta varmaan sekin, muttei mulle).

Keskustelun tausta-ajatus taitaa olla se perisuomalainen, että miksi joku noin kun ei kaikki muutkaan.

K.E.V:
Minulla kun oli Volvo S80 T6 , otin lämpöpuhaltimen avustuksella nuo tunnukset pois. S80 jätin  ;)

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  7.10.2016     kello on 09:36 ---Miksi se pitäisi näkyä ulospäin?

--- Lainaus päättyy ---

No se tuossa tuntuu olevan se pointti, pääasia että näyttää hyvältä, lopulla niin väliä. Tuossa yhtäkin autoa kun jokuaika sitten kävin katsomassa, oli bling-blingiä ja kromeluuria tuohon isketty aika isolla rahalla ja sitten koukun sähkösarja oli vain 7-pin. Tuo 13-pin nyt ei olisi juuri kalliimpi ollut ja nyt jos sen tuon uusimaan joutuisi, on se selvästi kalliimpi johdotuksineen kaikkineen - ja kuitenkin tuo 13-pin on nykyisin as.vaunuissa aikalailla must, ynnä siitä saa aina muuntimella 7-pin, toistepäin ei "ihan" pelkkä muunnin enää riitäkään. Ja tässä oli siis kyse vain koukun sähkösarjasta, sekään juuri ulospäin näy ja kaverilla jos on pelkkä nyyttikärry, niin... :-\

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.10.2016     kello on 10:52 ---Minulla kun oli Volvo S80 T6 , otin lämpöpuhaltimen avustuksella nuo tunnukset pois. S80 jätin  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Sitten valoista lähtiessä oli hieno tunne kun muut vain pienenee taustapeilissä  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View