rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?  (Luettu 124152 kertaa)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:41
  • Epsoo
Miksi se pitäisi näkyä ulospäin?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Kulkija
Mulla ei ole auton perässä mitään tietoja moottorista, varustetasosta tai muustakaan, eikä ollut edellisessäkään autossa.

Joku ostaa varmaan auton naapurien vuoksi, minä ostan itselle ja perheelle. ;D

Aika vähän välitän siitäkin, mitä joku muu on mieltä, vaikkei auto suomalaisten suosikki 1.6TDI octavia olekaan (hyvä valinta varmaan sekin, muttei mulle).

Keskustelun tausta-ajatus taitaa olla se perisuomalainen, että miksi joku noin kun ei kaikki muutkaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:49
  • Autossa on pyörät
Minulla kun oli Volvo S80 T6 , otin lämpöpuhaltimen avustuksella nuo tunnukset pois. S80 jätin  ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:23
  • Eipä turhia höttyillä :)
Miksi se pitäisi näkyä ulospäin?

No se tuossa tuntuu olevan se pointti, pääasia että näyttää hyvältä, lopulla niin väliä. Tuossa yhtäkin autoa kun jokuaika sitten kävin katsomassa, oli bling-blingiä ja kromeluuria tuohon isketty aika isolla rahalla ja sitten koukun sähkösarja oli vain 7-pin. Tuo 13-pin nyt ei olisi juuri kalliimpi ollut ja nyt jos sen tuon uusimaan joutuisi, on se selvästi kalliimpi johdotuksineen kaikkineen - ja kuitenkin tuo 13-pin on nykyisin as.vaunuissa aikalailla must, ynnä siitä saa aina muuntimella 7-pin, toistepäin ei "ihan" pelkkä muunnin enää riitäkään. Ja tässä oli siis kyse vain koukun sähkösarjasta, sekään juuri ulospäin näy ja kaverilla jos on pelkkä nyyttikärry, niin... :-\

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Minulla kun oli Volvo S80 T6 , otin lämpöpuhaltimen avustuksella nuo tunnukset pois. S80 jätin  ;)
Sitten valoista lähtiessä oli hieno tunne kun muut vain pienenee taustapeilissä  ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:12.04.2022 kello on 19:00


Vai sopiiko imagoon omasta nuorekkuudesta, menestyksestä ja vastakkaisen sukupuolen ( miksei nykyteeveen mukaiseti samankin ) ihailusta pikkupremiumi isolla koneella paremmin

Hep! Jokaisen autokaupan olen tehnyt siinä toivossa ja ainoana perusteena, että jos kerrankin sais pebaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Kulkija
^

Mulla on ollut varaa sellaisiin autoihin vasta naimisiin joutumisen jälkeen. Vaan tiedä sitten, olisiko nuo autovalinnat vaikuttaneet sittemminkin. ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:23
  • Eipä turhia höttyillä :)
Muoti muuttuu autoissakin ja ne pebatkin vaan leviää ajan kanssa = onhan se aikansa mukavaa, mutta... tai sitten pitää olla jatkuvasti "päivittämässä" ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:47
Kuulostaa ihan teinipalstalta.... :)

Vai haikaillaanko tässä vain taakse jäänyttä nuoruutta?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:23
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vai haikaillaanko tässä vain taakse jäänyttä nuoruutta?
50 villitys seuraavana :D

Mutta ihan vakavastikin ajateltuna tuossa juuri tällä viikolla mietiskelin paljonko tuohon allekirjoituksen kalustoon onkaan tänä vuonna laitettu fyrkkaa, ensin vaunu kauden aluksi ja auto nyt päätteeksi :'(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:47
50 villitys seuraavana :D

Mutta ihan vakavastikin ajateltuna tuossa juuri tällä viikolla mietiskelin paljonko tuohon allekirjoituksen kalustoon onkaan tänä vuonna laitettu fyrkkaa, ensin vaunu kauden aluksi ja auto nyt päätteeksi :'(
Kerranhan täällä vain eletään.... :)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
Ihan täysin asiaan kuulumaton kysymys: Miksi avo- tai coupe-mallisilla autoilla ajelevat useimmiten parikymppiset tai viisi-,kuusikymppiset miehet? Aika harvalla naisella ikään katsomatta tai kyseisiin ikäluokkiin kuulumattomilla miehillä on "tarpeita" kyseisen tyyppiseen autoluokkaan. 

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Ihan täysin asiaan kuulumaton kysymys: Miksi avo- tai coupe-mallisilla autoilla ajelevat useimmiten parikymppiset tai viisi-,kuusikymppiset miehet? Aika harvalla naisella ikään katsomatta tai kyseisiin ikäluokkiin kuulumattomilla miehillä on "tarpeita" kyseisen tyyppiseen autoluokkaan.

No ihan vaan siitä syystä että se sattuu olemaan ihan helv..... hauskaa  Thumb
Vaikka onkin miniatyyri kokoa !



*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Ihan täysin asiaan kuulumaton kysymys: Miksi avo- tai coupe-mallisilla autoilla ajelevat useimmiten parikymppiset tai viisi-,kuusikymppiset miehet? Aika harvalla naisella ikään katsomatta tai kyseisiin ikäluokkiin kuulumattomilla miehillä on "tarpeita" kyseisen tyyppiseen autoluokkaan.
Noiden ikien väliin mahtuu se tila-auto ja muu velkaisen perheen umpiauto elämä  :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:23
  • Eipä turhia höttyillä :)
Aika harvalla naisella ikään katsomatta tai kyseisiin ikäluokkiin kuulumattomilla miehillä on "tarpeita" kyseisen tyyppiseen autoluokkaan.

Tiedä häntä, meinaan kun meidänkin työpaikan parkkialuetta katselee, poimii sieltä ne sporttisimmat "m...njatkeet", niin yllättävän suurta osaa niistä kyllä ohjastelee nuori uraputki-nainen :o