Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (23/134) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.09.2016     kello on 11:42 ---Jaa, tainnut jäädä mulla huomioimatta tuossa tauolla ollessani.

Sehän on sitten onnittelujen paikka, XC60 kyseessä jos ei mahtisonnia ?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tuon voi käsittää kahdella tavalla :)
Minä hankin "juuri itsellesopivan" tai minä hankin juuri (äsken), itselle sopivan.
Nyt en ole mitään ostanut, odotan lottovoittoa ja ajelen tällä entisellä. Vasta 247 tkm takana.
Sit lottovoiton jälkeen (vaikken lottoa ikinä)  ::)
http://www.hs.fi/autot/a1473991229706

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.09.2016     kello on 12:15 ---Vasta 247 tkm takana.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri laitoin oman C5 vaihtoon, 301tkm ajettuna. Tosin noista vain 50tkm oli itse kerättyä, mutta kuitenkin kyllä sitä rupesi jo ikä tuossa kohdin näkymään vähän siellä sun täällä, remppaa tiedossa jo siihen malliin että parempi laittaa "palkinto" vaan kiertoon seuraavalle :( No tässä Nisussa sitten voikin jokunen tovi vierähtää 20tkm vuosisuoritteella ennen kuin vastaaviin lukuihin päästää, vaikka onhan tässäkin "jo" 23tkm sentään pohjalla :D

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: kara vaan - 22.09.2016     kello on 12:08 ---
Paskapuhetta, mutta bemarimiehenä uskon.  :-)

--- Lainaus päättyy ---

Onhan ne hienoja vehkeitä, mutta toistaiseksi Volvolla jatketaan, kunnes vaihdetaan, johonkin toiseen.

En kaipaa kromia enkä 19 tuuman vanteita. Tehoa pitää olla sen verran että iso vaunu tulee perässä ja siihen riittää huomattavasti vähempikin kuin m-sarjan BMW ssä on.
Vääntö on kyllä hieno kun siltä löytyy pienillä kierroksilla.

Perus d5 Volvo on kyllä ihan riittävä vetoon kuin vetoon.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 22.09.2016     kello on 13:31 ---
Perus d5 Volvo on kyllä ihan riittävä vetoon kuin vetoon.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on sinun mielipide asiasta ja koskee teidän käyttöä. Tuolla meidän nykyisellä käyttöautolla saisi vetää 1800kg jarrullista, kovinkaan isoa venettä en menisi sillä rampille vetämään enkä vaunulla pehmeälle alustalle. Kovalla pinnalla ehkä vetäisin lähelle tuon painoista traileria/ vaunua.

Toisaalta on hyvä jos se oma toimii omassa käytössä, näinhän se teillä näyttää olevan.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 22.09.2016     kello on 10:21 ---Hupaisaa seurata kun porukka suu vaahdossa puhuu "maastureista" ja kumminkin ajetaan kialla hondalla nissanilla tms kikottimella, mitkä kumminkin on maastokelpoisuudell aan jo golfkentän laitamilla äärirajoillaan  8)

Taidankin tankata tuon mahti "maatalous traktorini"  Thumb

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Off topic

Muuan viikko sitten ajoin tuolla omalla sitimaasturilla moottorikerhon "siviiliauto radan" offroad tapahtumassa. Ei näkynyt ML mursuja siellä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View