Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
"Masi":
Pyhä Lehmä on aina se autoista keskustelun lopputulos.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 22.09.2016 kello on 10:21 ---Hupaisaa seurata kun porukka suu vaahdossa puhuu "maastureista" ja kumminkin ajetaan kialla hondalla nissanilla tms kikottimella, mitkä kumminkin on maastokelpoisuudell aan jo golfkentän laitamilla äärirajoillaan 8)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Minä hankin juuri itselle riittävän, ei mitään mahtisonnia ::) Toki kukkaro määrää tahdin.
Mieluimmin rahat reissaamiseen kuin siihen mahtis..... ;)
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.09.2016 kello on 11:07 ---Tätä itsekin olen jo jonkin aikaa ihmetellyt kun esim. Ford Kuga tuolla PSA:n tekniikalla ja Aisinin automaatilla repii 2tn, mutta tasan samalla 136hv mopo-tekniikalla varustettu C5 vain 1500kg. No juu, runko on toinen ja sieltä kai se sitten tulee. Vaan kun omasta kokemuksesta tuo C5 oli jo aika mopo tuon omankin vaunun edellä, niin kuinkakohan lupsakka tuo tekniikka Kugassa sitten onkaan, varsinkin jos perään isketään täydet vetomassat :-X
Ja taas sieltä toisesta päästä on monia isoja maasturi-tyyppisiä jenkkejä, jotka ulkomuodoiltaan lupailee vähintään 2,5...3tn vetoja, mutta vilkaisu otteeseen ja pahimmillaan alle 2tn mennään, joskus aika reippaastikin. Ei ummarra :-X
Samaten olikos tuo Kia Sportage joka tässä ihan hiljan uudistui, niin mokomat pudottivat nuo vetopainot tässä yhteydessä. Tuolla uudella enää kummoista koppia kiskotakaan :-X
--- Lainaus päättyy ---
Valmiatajan puitteissahan vetopaiot määritellään ja Fordeissa on yleisesti ottaen ollut hyvät vetopainot . Diesel mondeo etuvetona ja automaattina 2000 kg.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.09.2016 kello on 11:33 ---Minä hankin juuri itselle riittävän, ei mitään mahtisonnia ::)
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, tainnut jäädä mulla huomioimatta tuossa tauolla ollessani.
Sehän on sitten onnittelujen paikka, XC60 kyseessä jos ei mahtisonnia ? ;D
kara vaan:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 22.09.2016 kello on 09:40 ---
Eilen tosin tuli testattua erästä diesel BMW:tä 0-100 km/h 5 sek vaunu perässä. Ei hassummin.
--- Lainaus päättyy ---
Paskapuhetta, mutta bemarimiehenä uskon. :-)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta