Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Pieniä kysymyksiä?

<< < (8/32) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 17.01.2017     kello on 07:41 ---Nuo Bilteman sisäpuoliset lämpöpeitteet suojaavat hyvin kuumalla säällä suoralta auringonpaisteelta. Ja toimivat tarvittaessa ohjaamon näkösuojana, jos verhoja ei ole. Niitä voinee käyttää myös talvella ulkopuolisen talvipeitteen lisänä?

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin.

Camper:
Tuo talvi thermopeite joka tuli auton mukana on hyvä,jotta ei tarvitse lisäpeitettä alleen. Ikkunat olleet ihan kuivia sisältä kelillä kun kelillä.
Nuo sisälle asennettavat vaan olisivat olleet helpot ja nopeat asentaa.
Kyl sitä kaikkea turhaa ihmisille myydään ja vakuutetaan niiden toimivan. >:D
Mulla kyl tuossa webasto lisälämppärinä,mut eipä ole tullut tuhlattua polttoainetta ohjauskopin lämmityksen vuoksi. :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 17.01.2017     kello on 10:27 ---Nuo sisälle asennettavat vaan olisivat olleet helpot ja nopeat asentaa.
Kyl sitä kaikkea turhaa ihmisille myydään ja vakuutetaan niiden toimivan. >:D

--- Lainaus päättyy ---

Niinkuin nuo kiinteät laskosverhot. Kun ulkolämpö on päälle +20, niitä voi käyttää näkö- ja aurinkosuojana, muuten kerää kaiken kosteuden taakseen.

Camper:
No niin se kevät on alullaan ja vielä kevyempi tuulilasin peite hankkimatta. Olen katsellut tuollaisia varttipeitteitä,jotta riittäisköhän tuollainen pitämään ohjaamon ikkunat kuivina sisältä esim.alkukeväällä tai syksyllä ilmojen villentyessä..?
Kesällä tarvittaessa näkö ja aurinkosuojana.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/913243/Varttipeite-3-pakutila-auto

Toinen vaihtoehto on jotta haen tuollaisia ja teen kevyt peitteen itse..? http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autotarvikkeet/Kuomut/Lumi--ja-aurinkosuojapeite-2000031876/

seppoko:
Mulla oli yhdessä autossa tuulilasille ns. kesäpeite. Talvieristeeksi hankin retkipatjoja, joista leikkasin ja teippasin tuulilasin muotoisen levyn tuulilasin ja peitteen väliin. Väitän, että eristyskyky oli parempi kuin millään valmiilla tehdastekoisella peitteellä. Ongelma tietenkin oli sen kuljetus kun se oli niin jäykkä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View