Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Pieniä kysymyksiä?
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 16.01.2017 kello on 21:41 ---Miksi kattoluukut pitää peittää?
--- Lainaus päättyy ---
Kertyy kosteutta luukun sisäpintaan ja pakkasella jäätyy vai onko mulla niin huonot luukut. :laugh:
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 16.01.2017 kello on 21:52 ---Kertyy kosteutta luukun sisäpintaan ja pakkasella jäätyy vai onko mulla niin huonot luukut. :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Liikaa kosteutta jos kapineen kylmänä ollessa vesi luukkuun tiivistyy.
Kissanhiekkaa ja tuuletuksen parannusta.
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 16.01.2017 kello on 22:12 ---Liikaa kosteutta jos kapineen kylmänä ollessa vesi luukkuun tiivistyy.
Kissanhiekkaa ja tuuletuksen parannusta.
--- Lainaus päättyy ---
Tuuletusta olen tehnyt pari kolme kertaa kuukaudessa. Kosteuden poistajan hommasin ja huomattavasti viikon käytön jälkeen vähentynyt kosteus luukuista. Sisäilmakin paljon kuivempaa mitä alunperin oli.
Ei sitä kosteutta mitään suuria määriä ole alunperinkään ollut,mut kuitenkin hiukan.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 16.01.2017 kello on 21:37 ---Mahtaiskohan niistä bilteman tilkuista saada kattoluukkuihin peitteet talviseisonnan ajaksi :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Nuo Bilteman sisäpuoliset lämpöpeitteet suojaavat hyvin kuumalla säällä suoralta auringonpaisteelta. Ja toimivat tarvittaessa ohjaamon näkösuojana, jos verhoja ei ole. Niitä voinee käyttää myös talvella ulkopuolisen talvipeitteen lisänä?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 17.01.2017 kello on 07:41 ---Nuo Bilteman sisäpuoliset lämpöpeitteet suojaavat hyvin kuumalla säällä suoralta auringonpaisteelta. Ja toimivat tarvittaessa ohjaamon näkösuojana, jos verhoja ei ole. Niitä voinee käyttää myös talvella ulkopuolisen talvipeitteen lisänä?
--- Lainaus päättyy ---
Voihan niitä, se kosteuden peijooni vaan tahtoo mennä sinne väliin, eli mieluummin kaikki välly ulos.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta