rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Off topic -viestejä asiaketjuista  (Luettu 78336 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:52
  • Autossa on pyörät
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #150 : 17.03.2017 kello on 15:18 »
Mutt mähän vaan "turhaahöpötän" siihen ei modet puutu :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #151 : 17.03.2017 kello on 15:58 »
Eihän nämä touotamiesten kulkimet, joita on muuten 80-90% orgilaisten matkailuautoista, ole edes näyttäviä. Toisin kuin tuollaiset, jotka ei sovi joka toisen omakotitalon pihaankaan.

Sen kun näkisi vielä, että henkselinpaukuttaja n kulkine lähtee oikeaan reissuunkin johonkin, niin voisi sanoa auton olevan siinä käytössä, mihin se on suunniteltu. Ai niin, eihän sitä ole vielä edes hankittu.

Taitaa tuo touotamies nimi olla jo väärä, kun volkkarimies voisi olla paikkansa pitävämpi.
Jos oikealla reissulla tarkoitat, että pitäisi lähteä autolla, jossa on keittiö, nukkumapaikat ja mukana kulkevat virvokkeet, kiertelemään pitkin eurooppaa. Ei. Menen kätevästi lentäen. Koska perillä sapuska, nukkumapaikat ja virvokkeet on halpaa. Tee sinä vain retkiä eurooppaan kätevästi. Pari kolme päivää mennessä ja toinen mokoma tullessa. Jäähän siinä vielä aikaa jotakin katsoa, ja sujutella sulkia hattuun.
Minun kuljin on suunniteltu liikkumaan pohjolan kesässä ja talvessa. Eikä seisomaan kotipihassa.

P.S. Sinä taas aloitit. En MINÄ.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #152 : 17.03.2017 kello on 16:28 »
Inttämisesi oman matkustustapasi ylivertaisuudesta alkoi taas, en tiedä oliko 50. vai 200. kerta vai jotain siltä väliltä, viestistäsi numero 1955.

Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sitten lopusta. Käsiteltyhän aihe on moneen kertaan ja tiedossa hyvin, mitkä syyt inttämisesi takana ovat. Lopettaa sen voisit varsin hyvin ja jättää ne, jotka liikkuvat muuallakin kuin "pihapiirissä", rauhaan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #153 : 17.03.2017 kello on 16:39 »
Höpötys ei uskaltaudu autolla ulkomaille ja kalusto pitää olla yli 20 vuotta vanhaa. Ei uuden oppiminen hankalaa ole. 

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #154 : 17.03.2017 kello on 17:02 »
Inttämisesi oman matkustustapasi ylivertaisuudesta alkoi taas, en tiedä oliko 50. vai 200. kerta vai jotain siltä väliltä, viestistäsi numero 1955.

Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sitten lopusta. Käsiteltyhän aihe on moneen kertaan ja tiedossa hyvin, mitkä syyt inttämisesi takana ovat. Lopettaa sen voisit varsin hyvin ja jättää ne, jotka liikkuvat muuallakin kuin "pihapiirissä", rauhaan.

Minä matkailen kotimaassa ympäri vuoden, ja monet vaan kesällä. Ei siinä minun mielestä ole mitään ylivertaisuutta.
Kuten mainitsin, minä en taaskaan aloittanut. Kirjoita vaan vielä tähän, kuten tapasi on.  :D

  • Vieras
  • Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #155 : 17.03.2017 kello on 17:43 »
    Samat naamat täällä taas jauhaa paskaa ja toisiaan moittii.

    Hävetkää.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #156 : 17.03.2017 kello on 17:55 »
    Samat naamat täällä taas jauhaa paskaa ja toisiaan moittii.

    Hävetkää.

    Katoppas tarkkaan kuka moittii. Ota vaikka lainaus ja laita nimi.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #157 : 17.03.2017 kello on 18:47 »
    Samat naamat täällä taas jauhaa paskaa ja toisiaan moittii.

    Hävetkää.

    Ja sama polliisi moralisoittee niinkuin aina.

    Lisättävee ei enää ole, ilmenee jo aiemmasta viestistä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #158 : 17.03.2017 kello on 19:11 »
    Katoppas tarkkaan kuka moittii. Ota vaikka lainaus ja laita nimi.
    Otetaanko lainaus perinteisiin tukeutuvalta, kaikkea uutta kohtaan pelkäävältä ahdasmieliseltä vakiokommentoijalta?
    Ohops... Teinkö jo?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #159 : 17.03.2017 kello on 19:20 »
    Niin ja otsikkohan oli Nettikaravaanista poimittua (m-autot).

    Tuolta löytyy keskustelut, matkailu ulkomailla.

    https://karavaanari.org/index.php/board,10.0.html



    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #160 : 17.03.2017 kello on 19:27 »
    Otetaanko lainaus perinteisiin tukeutuvalta, kaikkea uutta kohtaan pelkäävältä ahdasmieliseltä vakiokommentoijalta?
    Ohops... Teinkö jo?

    Se on silla lailla, että olet varmasti huomannut, etten vastaa sinun typeriin kommenteihisi. Enkä vastaa nyt kun tämän ainoan kerran. Olet varmaan huomannut että muutkaan ei ole halukkaita tarttumaan sinun riidan haastamiseen. Tokene hyvä "mies". Kun kirjoitat jotakin, lue ensin kannattaako näpätä lähetä kohtaa. Se mitä olet tähän asti kirjoittanut, on lähetä kohdan näppääminen ollut turha. Huumorin ja pienen naljailun kaikki ymmärtää, mutta suoranaista jatkuvaa vittuilua ei. Tämä on minun puolesta tässä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #161 : 17.03.2017 kello on 19:55 »
    Se on silla lailla, että olet varmasti huomannut, etten vastaa sinun typeriin kommenteihisi. Enkä vastaa nyt kun tämän ainoan kerran. Olet varmaan huomannut että muutkaan ei ole halukkaita tarttumaan sinun riidan haastamiseen. Tokene hyvä "mies". Kun kirjoitat jotakin, lue ensin kannattaako näpätä lähetä kohtaa. Se mitä olet tähän asti kirjoittanut, on lähetä kohdan näppääminen ollut turha. Huumorin ja pienen naljailun kaikki ymmärtää, mutta suoranaista jatkuvaa vittuilua ei. Tämä on minun puolesta tässä.

    Kiitos tästä. Yritän noudattaa samaa sinun viestiesi kohdalla ja voisit ottaa samat asiat opiksesi, millä tuossa toista ojennat. Pienen naljailun rajatkin ylittyy jossain kohtaa.

    -----------------------------

    ...eiköhän tää ketju tästä vielä siivota, mutta ei ulkomaan matkailuun.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:58
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #162 : 17.03.2017 kello on 20:35 »
    Se on silla lailla, että olet varmasti huomannut, etten vastaa sinun typeriin kommenteihisi. Enkä vastaa nyt kun tämän ainoan kerran. Olet varmaan huomannut että muutkaan ei ole halukkaita tarttumaan sinun riidan haastamiseen. Tokene hyvä "mies". Kun kirjoitat jotakin, lue ensin kannattaako näpätä lähetä kohtaa. Se mitä olet tähän asti kirjoittanut, on lähetä kohdan näppääminen ollut turha. Huumorin ja pienen naljailun kaikki ymmärtää, mutta suoranaista jatkuvaa vittuilua ei. Tämä on minun puolesta tässä.

    On se vaan toisilla hirveen vaikeeta tuo eläkkeelle jäänti, kun juttujen 'taso' vaan nousee koko ajan!

    PS. Ruvetaanko taas laskemaan, montako tuntia tuo 'Tämä on minun puolesta tässä.' kestää.    ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #163 : 17.03.2017 kello on 20:53 »
    On se vaan toisilla hirveen vaikeeta tuo eläkkeelle jäänti, kun juttujen 'taso' vaan nousee koko ajan!

    PS. Ruvetaanko taas laskemaan, montako tuntia tuo 'Tämä on minun puolesta tässä.' kestää.    ;D

    Joo sinä olet se toinen, jolle en ole vastannut. Vaikka kovasti härkitkin. Varmaan olet huomannutkin, että minusta et juttukaveria saa, etkä ole saanut. Toivottavasti et vastaa sinäkään.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:53
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
    « Vastaus #164 : 17.03.2017 kello on 21:02 »
    Se on silla lailla, että olet varmasti huomannut, etten vastaa sinun typeriin kommenteihisi. Enkä vastaa nyt kun tämän ainoan kerran. Olet varmaan huomannut että muutkaan ei ole halukkaita tarttumaan sinun riidan haastamiseen. Tokene hyvä "mies". Kun kirjoitat jotakin, lue ensin kannattaako näpätä lähetä kohtaa. Se mitä olet tähän asti kirjoittanut, on lähetä kohdan näppääminen ollut turha. Huumorin ja pienen naljailun kaikki ymmärtää, mutta suoranaista jatkuvaa vittuilua ei. Tämä on minun puolesta tässä.

    Tässä oot kyllä ihan oikeessa höpö.

    Mutta  se mua aina kummastuttaa kun mä jossain vähän eksyn asiasta, niin yleisvalvoja on kohta lukemassa lakia ettei tää kuulu aiheeseen, pysykää asiassa.mutta toisaalla sama yleisvalvoja kirjoittaa asian ohi ja kovasti niin eipä se mitään haittaa. Jos on herra niin on herra....