Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 9.06.2020 kello on 16:03 ---Niin, sanoin jolle on osunut yhtämittaa kaikki mahdolliset , mutta kuten Masi sanoi, käänteinen Hannu Hanhi .
Eikä se ollut pahalla sanottu, olin vain todella yllättynyt
--- Lainaus päättyy ---
tm on testaillut korjaamoita eikä yksikään ole vielä saanut täysiä pisteitä. se on todella pieni prosentti joka saa täydellisen huollon ja palvelun. testit on siis huolto-ohjelman mukaan tehtäviä huoltoja, ei erikseen tilattuja töitä.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 9.06.2020 kello on 19:18 --- tm on testaillut korjaamoita eikä yksikään ole vielä saanut täysiä pisteitä. se on todella pieni prosentti joka saa täydellisen huollon ja palvelun. testit on siis huolto-ohjelman mukaan tehtäviä huoltoja, ei erikseen tilattuja töitä.
--- Lainaus päättyy ---
Ihmisethän niitä töitä tekee ja puutteellisuus on mahdollista.
Mutta joskus tuntuu että asiakkaana minulle ei edes kuuluisi tietää mitä autolleni tehdään niin se tuntuu häijyltä.
Muutaman kerran kun työn virhe on tullut esille on sitä peitelty ja vähätelty ja kerran käännetty minunkin syyksi kun vain vaadin väärästä diaknoosista hyvitystä.
aakoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 9.06.2020 kello on 09:14 ---onko vaihdettu vai tarkastettu?
Yhdessä autossa luki huoltokirjassa että takajarrujen avaus ja peräöljyn vaihto 100t km huollossa.
Oli kuitattu tehty.
Kotona hämmästelin että miten oli takajarrut muka avattu ja peräöljy vaihdettu kun oli vanhat kurat muttereissa ja pulteissa....
kysymään.... ei oltu kunnei näkynyt vuotoja....jarrutta nutkin oli....
Se oli viimenen kerta siinä huollossa.
Hinnan kyllä osasivat ottaa työstä joka olisi pitänyt tehdä.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, en voi tietää onko todella tehty vai onko vain laskutettu mutta vaikeaksi menee elämä jollei mihinkään voi luottaa, itse yritän tehdä omat työni kunnolla vaikkei asiakas aina työni laatua tarkastakkaan ja siksi uskon että muutkin tekevät työnsä kuten kuuluu.
--- Off-Topic: ---Tiedän ihmisen joka teki omakotitalon anturabetonit betonimyllyllä sementistä ja kiviaineksista itse sekoittaen koska "betoniasemilla huijataan ja laitetaan liian vähän sementtiä"...
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 9.06.2020 kello on 20:57 ---Ihmisethän niitä töitä tekee ja puutteellisuus on mahdollista.
Mutta joskus tuntuu että asiakkaana minulle ei edes kuuluisi tietää mitä autolleni tehdään niin se tuntuu häijyltä.
Muutaman kerran kun työn virhe on tullut esille on sitä peitelty ja vähätelty ja kerran käännetty minunkin syyksi kun vain vaadin väärästä diaknoosista hyvitystä.
--- Lainaus päättyy ---
tarkalle ihmiselle sattuu monta huonoa huoltoa. yleensä ihmisiä ei edes kiinosta mitä autolle on tehty, tärkeintä on että on käynyt huollossa ja leima papereissa.
Karabiilisti:
Tässä on vähän niin että huono työ on opittu sallimaan korjaamoissa.
Se että korjaamo on kuitannut öljyn vaihdon tehdyksi mutta ei olekaan sitä vaihtanut vaan katsellut vaan näkyykö vuotoja on käytännössä petos koska laskuttaa työn asiakkaalta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta