Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
tsahkali:
--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 9.06.2020 kello on 14:00 ---En kai sanonut ettei tuollaista voi sattua. Lueppa uudelleen.
--- Lainaus päättyy ---
Et sanonut mutta turha myös osoitella yhtä, jolle sattunut.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 9.06.2020 kello on 15:35 ---
--- Off-Topic: ---Et sanonut mutta turha myös osoitella yhtä, jolle sattunut.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, sanoin jolle on osunut yhtämittaa kaikki mahdolliset , mutta kuten Masi sanoi, käänteinen Hannu Hanhi .
Eikä se ollut pahalla sanottu, olin vain todella yllättynyt
K.E.V:
Mulle vaihdettiin uusi ilmastoinnin kompura tänään.
Maksoi etukäteen kerrottuna 500€ sisältäen kaasujen poisoton ja kaasujen täytön.
Positiivinen yllätys oli että korjattaessa löytynyt laakerivikainen apulaitehihnan rulla ei lisännyt kustannuksia.
Se vaihdettiin samalla.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 9.06.2020 kello on 16:10 ---Mulle vaihdettiin uusi ilmastoinnin kompura tänään.
Maksoi etukäteen kerrottuna 500€ sisältäen kaasujen poisoton ja kaasujen täytön.
Positiivinen yllätys oli että korjattaessa löytynyt laakerivikainen apulaitehihnan rulla ei lisännyt kustannuksia.
Se vaihdettiin samalla.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Menikö työhön täyttä tuntiakaan?
K.E.V:
Jaa, eipä tuo ihan helpossa. Syylari piti tyhjentää kun ei laturi mahdu muuten pois. Tehostajan pumppu pois ja pohjapanssari. Ja pitihän se tyhjentää ja täyttää, oli siis vuotanut kompurasta myös. Hinta sisälsi myös kaasut. Kompura maksaa sentään 350€ ilman rosentteja. En luonnehdi kalliiksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta