Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Off topic -viestejä asiaketjuista

<< < (112/184) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.01.2020     kello on 21:27 ---No jos tilaisi kiinan kamaa Villeltä...

Kompromissina Kiinan kuraa, mutta varmalla takuulla. Ainakin itse olen saanut erittäin hyvää takuupalvelua tarvittaessa.

--- Lainaus päättyy ---
Juu kaverin puhelimeen tilattiin kuori kun siihen ei muualta saa on joku Ulephone tms 13.000 mah akulla . toimitusaika suomen varastolta vain 5pv tms. luki netissä
6 ja puoli viikkoa tuli  Thumbd

Ja sitten se on mitoiltaan väärä, flippikansi ei mahdu kääntymään kanneksi kun puhelin on paksumpi kuin sille varattu tila

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.01.2020     kello on 21:40 ---Juu kaverin puhelimeen tilattiin kuori kun siihen ei muualta saa on joku Ulephone tms 13.000 mah akulla . toimitusaika suomen varastolta vain 5pv tms. luki netissä
6 ja puoli viikkoa tuli  Thumbd

Ja sitten se on mitoiltaan väärä, flippikansi ei mahdu kääntymään kanneksi kun puhelin on paksumpi kuin sille varattu tila

--- Lainaus päättyy ---
Joo, meillä on monenlaisia kokemuksia...

Itse olen toisinaan saanut parissa päivässäkin paketin tulemaan. Kokemukseni takuun ja neuvonnan toiminnasta on ollut kyllä huippua. Jopa tunnin sisällä saa vastauksia kysymyksiin.
Toki yksi Kiinan päästä tullut paketti jäi pyörimään maailmalle, mutta tuli kuitenkin aikanaan. Korvaava paketti lähetettiin sitten vielä erikseen pikana Kiinasta. Vajaassa parissa viikossa oli noudettavissa.

hidas muttasilti edelläsi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.01.2020     kello on 18:46 ---Eli viikon matkalla ja viikonlopun postissa ja maanantai aamuna 10 jälkeen haettavissa

--- Lainaus päättyy ---

Ei vaan kuten aiemmin kirjoitin koska tuossa postin versiossa ei näy sitä milloin se paketti on tullut Suomeen.

Tilaus tehty 7.1
Paketti lähtenyt kiinasta 9.1
Suomeen paketti saapunut 14.1
Paketti lähipostissa 20.1

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.01.2020     kello on 18:37 ---Miten varmistua suoraan kiinasta tilatun kamppeen sähkö / yms turvallisuudesta? Joskus tilasin mönkijään startin solenoidin. Haisi kemikaaleilta, että ei sisällä voinut pitää. Asennuspaikka oli ulkona pidettävässä kamppeessa, ettei sen väliä. Mitähän kaikkia mielenkiintoisia materiaaleja tuolta tulee riemuksemme halpaan hintaan?

--- Lainaus päättyy ---
Ei varmaan mitenkään ja sen takiahan niitä kiinan tavaroita joutuu Suomessakin tasasin välein käyttö- ja myyntikieltoon.
Itse en tilaa suoraan kiinasta mitään 230v jännitteellä toimivaa.

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 23.01.2020     kello on 16:02 ---Itse tilaan paljon kamaa aliexpressiltä ja miksi ei saisi aiheeseen liittyvää linkkiä tänne laittaa?

Välillä se kiinasta suoraan tilattu voi olla kuraa mutta kyllä mulle on 99%:sti tullut aina luvattua.

Tässä yksi hyvä esimerkki suomi vs. kiina hinnoista

Etsiskelin termostaattia ja löysin partcosta tälläsen -> https://www.partco.fi/fi/vimpaimet/19592-ls-w3230-12v.html?search_query=termostaatti&results=41
No ajattelin että katsotaas aliexpress tarjonta ja löyty tällänen -> https://www.aliexpress.com/item/32905310817.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.72a22d57XLi0MB

hhhmmm... kumman ostaisin?

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb Thumb
Tuo oli hyvä linkki, danke!

EIkun tilausta sisään.... :P

Karabiilisti:
nuo kiinan paketit viipyy suomen kuljetuksesa viikon siitä kun ovat saapuneet maahan...eli normi aika on 14 - 21 päivää... eli viikko-2 niin paketti on suomessa ja sitten posti ihmettelee sitä viikon.

Saksasta kun tilaa niin 2 päivässä paketti on turussa...siitä sitten viikon päästä 130km päässä.

Suomesta viimeisimmät tilaukset....
Mustetta www.variaine.fi... tilaus ennen klo 13 ja paketti seuraavana päivänä lähilokerossa. Verkkokauppa comissa sama juttu.
Mutta paketti lohjalta vei yli viikon. Ja nyt yks tietokone kikkare 10km päästä vei 4 viikkoa tasan....varmaan kiinasta tuli...

viimesin tilaus on englannista kakspyöräseen laakereita ja stefoja... ei tahdo suomesta löytyä...ja hinnat tupla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View