Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
Mautoilija:
Miten varmistua suoraan kiinasta tilatun kamppeen sähkö / yms turvallisuudesta? Joskus tilasin mönkijään startin solenoidin. Haisi kemikaaleilta, että ei sisällä voinut pitää. Asennuspaikka oli ulkona pidettävässä kamppeessa, ettei sen väliä. Mitähän kaikkia mielenkiintoisia materiaaleja tuolta tulee riemuksemme halpaan hintaan?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 23.01.2020 kello on 17:49 ---Postin sivu näyttää tämän verran tietoa
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Eli viikon matkalla ja viikonlopun postissa ja maanantai aamuna 10 jälkeen haettavissa
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.01.2020 kello on 18:37 ---Miten varmistua suoraan kiinasta tilatun kamppeen sähkö / yms turvallisuudesta? Joskus tilasin mönkijään startin solenoidin. Haisi kemikaaleilta, että ei sisällä voinut pitää. Asennuspaikka oli ulkona pidettävässä kamppeessa, ettei sen väliä. Mitähän kaikkia mielenkiintoisia materiaaleja tuolta tulee riemuksemme halpaan hintaan?
--- Lainaus päättyy ---
Ei tiedä, vaikka saisi koronaviruksen samaan hintaan...
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.01.2020 kello on 17:23 ---Oho :o :o :o :o
Yleensä ulkomailta tuleva posti menee tullin kautta
Itse lähetin Kajaaniin läppärin maanantaina ja oli tiistaina noudettu jo.
--- Lainaus päättyy ---
Kerran tilasin kotimaan kamppeen netistä torstai-iltana. Matkahuollosta hain seuraavana lauantaina.
Aakku:
No jos tilaisi kiinan kamaa Villeltä...
Kompromissina Kiinan kuraa, mutta varmalla takuulla. Ainakin itse olen saanut erittäin hyvää takuupalvelua tarvittaessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta