Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 29.06.2017 kello on 17:48 ---Itse ostaisin laadukkaamman paremmilla ominaisuuksilla ja joka on korjattavissa.
Olisi toki kalliimpi, mutta olisi siitä enemmän iloa.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä olisi tässä yhteydessä samanlaisin ominaisuuksin sellainen, jota ehdotat?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 29.06.2017 kello on 17:48 ---Vieläkö joku ihmettelee kertakäyttökulttuur ia? Ostetaan halpa huonolaatuinen. Sitten kun (ei jos) särkyy, hylätään jätteenä ja ostetaan uusi halpa huonolaatuinen. Itse ostaisin laadukkaamman paremmilla ominaisuuksilla ja joka on korjattavissa.
Olisi toki kalliimpi, mutta olisi siitä enemmän iloa.
--- Lainaus päättyy ---
Toki itselläni on käytössä Kärcher 6- sarja
Oulaa:
Bilteman halvin pesuri kesti minun käyttöä seitsemän vuotta .
Katsotaan nyt kauanko Keskisen Washermanni kestää.
Kiitti vinkistäää!
Jäi niitä sinne vielä :D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 29.06.2017 kello on 13:42 ---Perustelut; Ei itketä niin paljon kun vedet jäätyy sisään tai pesukahva jää vaunun renkaan alle :D
Nimimerkillä; kokemusta on.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
liekköhän samasta tehtaasta kaikki tyyni
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 29.06.2017 kello on 21:13 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
liekköhän samasta tehtaasta kaikki tyyni
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa vesivehkeet laittaa lämpimään tai tyhjentää ennen pakkasia. Luulisi tässä harrastepiirissä olevan itsestäänselvä asia. Ja sen verran voisi välineistään huolehtia ettei yli aja.
Yleensä hinnat alkaen-laitteet tehdään bulkkitehtaassa ja tuotemerkki liimataan jälleenmyyjän toimesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta