Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 09:22 ---Lämmintä vettä tarvitsee jo pienemmän veljen pesuun. Minulle ainakin luoja on laittanut niin vaatimattomat vehkeet, että jos kylmää vettä näyttää, ihon pinnalle ei jää kun sininen rengas. Rengas jonka juutalaiset leikkaa roskikseen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ajaessako peseskelet?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 17.03.2017 kello on 09:33 ---Ajaessako peseskelet?
--- Lainaus päättyy ---
Ei vaan vesi lämpiää moottorin lämmöllä. No, kerran kun kierreltiin Norjassa, pestiin ajaessa. Aina tunturipuron kohdalla täytettiin vesisäiliötä. Ajelin hitaasti ja porukat. Kuusi henkeä kävi suihkussa peseytymässä vuorollaan. Kun pysähdyttiin yöpymään, minä peseydyin ja mullekkin riitti ilmaiseksi lämmitettyä vettä. Rahvaalla (vai oiskohan aivan vihreällä) rahvaan konstit. ;D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 08:48 ---Mutta kun nykyautoissa ei riitä koneen lämmöt edes veturin lämmittämiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu varmaan aikalailla myös autosta, sillä ainakaan tuossa omassani ei kylmä ole tänä talvena tullut kertaakaan vaan aina on joutunut käsin jopa pienentämään tuota aut.ilmastoinnin puhallinnopeutta kun jopa 17 ast. pyynnillä tuppaa turhan kuuma tulemaan - ja sentään noita -20 pakkasiakin on ollut tänäkin talvena muutamia kertoja ihan Etelä-Suomea myöten. Tai no onhan tuo jo sentään 2v "vanha" auto vaikkakin uusinta Euro6 tekniikkaa, mihin ikinä tuon "nykyauton" rajan Höpö sitten asettaakaan ^-^
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 09:14 ---Jokainen toimikoon miten parhaakseen näkee ja kutsukoon itseään karavaanariksi, tai joksikin muuksi.
--- Lainaus päättyy ---
Ja karavaanari = hemmo joka reissaa päivästä toiseen, jatkuvalla syötöllä -kö? Miksikäs noita (tai meitä) kausipaikkalaisia sitten kutsutaan kun ei tuo vaunu taida ihan kesämökinkään "luokitusta" täyttää ???
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 09:43 ---Ei vaan vesi lämpiää moottorin lämmöllä. No, kerran kun kierreltiin Norjassa, pestiin ajaessa. Aina tunturipuron kohdalla täytettiin vesisäiliötä. Ajelin hitaasti ja porukat. Kuusi henkeä kävi suihkussa peseytymässä vuorollaan. Kun pysähdyttiin yöpymään, minä peseydyin ja mullekkin riitti ilmaiseksi lämmitettyä vettä. Rahvaalla (vai oiskohan aivan vihreällä) rahvaan konstit. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, jos se tunturipuron vesi on lämmennyt riittävästi aurinkovoimalan toimesta - muuten on homma taas ihan turhaa höpötystä ;D
Edit:
Eiku nyt hoksasin - oot viritelly jarruille jäähdytyssysteemin, jolla saadaan otettua lämpö talteen veden lämmitykseen. Sillähän se onnistuu ;)
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 09:14 ---Minä olin siellä myös muutama viikko sitten. Yhden vaunun näin liikkuvan. Mutta paikallaan oli niin monta ettei sekaan meinannut mahtua. Jokainen toimikoon miten parhaakseen näkee ja kutsukoon itseään karavaanariksi, tai joksikin muuksi.
--- Lainaus päättyy ---
Olit ilmeisesti Kattivankkurissa.. Rinteiden puolella ainakin porukka vaihtui hyvin ja oli myös vaunun vetäjiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta