Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 17.03.2017 kello on 08:43 ---Onhan noita kaikenlaisia hydrauliletkuja ja -liittimiä, niin näppärähän nykertää sellaisen vaunuliitokseensaki n ja näin on tupa valmiiksi lämpöisenä ajossakin Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Juuri niinhän sen pitäisi olla. Mutta kun nykyautoissa ei riitä koneen lämmöt edes veturin lämmittämiseen. Elikkä liikkukoon vaunuilijat vain lämpimän sään aikaan. Ja niin näkyy liikkuvan. ;)
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 08:48 ---Juuri niinhän sen pitäisi olla. Mutta kun nykyautoissa ei riitä koneen lämmöt edes veturin lämmittämiseen. Elikkä liikkukoon vaunuilijat vain lämpimän sään aikaan. Ja niin näkyy liikkuvan. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sä höpö jaksat noita provoja heitellä...Kyllä tuossa kun Vuokatissa 1,5 viikkoa seuraili niin paljon noita vaunuja kanssa liikkui.. :P
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 17.03.2017 kello on 09:02 ---Kyllä sä höpö jaksat noita provoja heitellä...Kyllä tuossa kun Vuokatissa 1,5 viikkoa seuraili niin paljon noita vaunuja kanssa liikkui.. :P
--- Lainaus päättyy ---
Minä olin siellä myös muutama viikko sitten. Yhden vaunun näin liikkuvan. Mutta paikallaan oli niin monta ettei sekaan meinannut mahtua. Jokainen toimikoon miten parhaakseen näkee ja kutsukoon itseään karavaanariksi, tai joksikin muuksi.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 08:40 ---Voe tokkiisa, lämminvesi lämpiää jo ajaessa. ;D Tuskin kuitenkaan vaunussa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole tuollainen tarve vielä eteen tullut.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 17.03.2017 kello on 09:17 ---Eipä ole tuollainen tarve vielä eteen tullut.
--- Lainaus päättyy ---
Lämmintä vettä tarvitsee jo pienemmän veljen pesuun. Minulle ainakin luoja on laittanut niin vaatimattomat vehkeet, että jos kylmää vettä näyttää, ihon pinnalle ei jää kun sininen rengas. Rengas jonka juutalaiset leikkaa roskikseen. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta