Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Off topic -viestejä asiaketjuista

<< < (3/184) > >>

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 11.09.2016     kello on 19:30 ---Saman merkkinen löytyy,mutta ei itse seisova.

--- Lainaus päättyy ---
Eli vaatii vaunun viereen jotta pärjää läpi vuoden parkissa?

Mautoilija:
Nyt ovat Diplomaatti ja Höpöttäjä tärkeän asian äärellä. Kuinka ongelma ratkeaa?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.09.2016     kello on 14:30 ---Olet tainnut unohtaa, että olen itse liikkunut vaunun kanssa ulkomailla, melko kaukanakin. Opin monenlaista.  Sinä et, millään kulkimella.

Kysymys onkin siitä, mihin haluaa päästä. Napolin ympäristössä puolentoista metrin puuttuminen pituudesta mahdollisti monta asiaa, esimerkiksi. Mutta turhaa aiheesta kirjoittaa, kun et siitä ymmärrä. Vaikka viehän Raatteen tie ulkomaille, että melkein.

--- Lainaus päättyy ---
Nyt oli pakko. Entäs Moskova puolikkaala tai täysperällä.Saa poistaa Thumb

Jgahpir:
Ei ole nyt piikkilankaa mistä tämän vääntäisi, mutta wikipedia:

Keskustelun tyyppejä
Keskustelu on dialogia, jos keskustelun (kaksi) osapuolta vaihtavat ajatuksiaan kuuntelemalla toisen osapuolen ajatuksia ja vastaamalla niihin keskustelun pohjalta. Keskustelu etenee suotuisasti, kun kumpikin keskustelija asettaa sanansa siten, että toinen voi niihin vastata. Keskustelussa toinen osapuoli voi yrittää sijoittaa omaa arvomaailmaansa tai mielipiteitään toiseen osapuoleen, mutta se ei ole kypsää keskustelua. Jos toinen keskustelijoista kokee erilaisen mielipiteen uhaksi, sekään ei ole kypsää keskustelua.
Monologi ei ole varsinaista keskustelua. Se on yhden ihmisen puhetta, eivätkä siihen vaikuta kuulijan tai kuulijoiden repliikit.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.09.2016     kello on 14:30 ---Olet tainnut unohtaa, että olen itse liikkunut vaunun kanssa ulkomailla, melko kaukanakin. Opin monenlaista.  Sinä et, millään kulkimella.

Kysymys onkin siitä, mihin haluaa päästä. Napolin ympäristössä puolentoista metrin puuttuminen pituudesta mahdollisti monta asiaa, esimerkiksi. Mutta turhaa aiheesta kirjoittaa, kun et siitä ymmärrä. Vaikka viehän Raatteen tie ulkomaille, että melkein.

--- Lainaus päättyy ---

Antaahan tämä ulkomaan matkailu ylistys olla jo tässä, varsinkin minun puolesta, kun sinä sana taas tulee esille.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View