Tekniikkakeskustelut > Truma
trumatic 6002 c ei käynnisty
rappaaja:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 5.11.2016 kello on 11:48 ---Oletko todennut, että varmasti syttyy? Oletko kokeillut vedenlämmitysasenno ssa? Kuuntele, että antaako kipinää. Käynnistyksestä noin 18 sekuntia, vetää kaasuventtiili ja antaa kipinää.
--- Lainaus päättyy ---
Moikka. Kaikki asennot on kokeiltu, palolevyn/termostaatinkin vaihtanut, ja sisätila anturinkin. Vika vain jatkuu, nollannut muistinkin laitteelta, ventiinit käyttäny pois toimivat. Syttyy koska lämpöputkistakin tulee lämmintä. Johdotkin mitannut päästä päähän. kaikki liittimen tarkistanut ovat puhtaat ja kunnossa. niinkuin kerroin olen kokeillut miltei kaiken mitä on näillä keskusteu palstoilla ollut. Alkaa keinot olla vähissä. 2-asiaa joita ihmettelen on kumminkin tullut ilmi ihmeteltäessä ja kuunnellessa laitetta pakoputken päästä ulkoa kuunnellessa kuuluu sirinä niinkuin sytytin olisi kuitekin koko ajan päällä. Toinen on nyt kun ilmatkin kylmempiä, laite sammuu ja yrittää useampaan otteeseen käynnistää sitä. ::)
mobileman:
Oletko kokkeillut toisella kaasupullolla?
Mulle sattu keväällä huono kaasupullo (aga)
ostin pullon keväällä ja käyttöön otin sen syksyllä kun toinen käytössä ollut pullo tyhjeni.
Truma, sama ku sulla sytty jos sytty ja paloi sen aikaa kun paloi kunnes sammui punasen valon saattelemana. kaikki poppaskonstit
testailtiin ja vika vain toistu ja toistui... :o
Viimeisenä vaihtoehtona ostin sitten uuden pullon Kilpisjärven Nesteeltä (tehokaasu) ja kytkin sen suoraan käyttöön ja kuin taikaiskusta
kaikki toimi sen jälkeen aivan normaalisti Thumb
palokurki:
Mulla oli kerran myös semmoinen kaasupullo, jossa sulkuventtiili oli niin herkkä kiertymään, että ilmeisesti ajon aikana tärinästä kiertyi itsekseen kiinni. Sai siinä vikaa ehtiä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rappaaja - 6.11.2016 kello on 14:54 ---Moikka. Kaikki asennot on kokeiltu, palolevyn/termostaatinkin vaihtanut, ja sisätila anturinkin. Vika vain jatkuu, nollannut muistinkin laitteelta, ventiinit käyttäny pois toimivat. Syttyy koska lämpöputkistakin tulee lämmintä. Johdotkin mitannut päästä päähän. kaikki liittimen tarkistanut ovat puhtaat ja kunnossa. niinkuin kerroin olen kokeillut miltei kaiken mitä on näillä keskusteu palstoilla ollut. Alkaa keinot olla vähissä. 2-asiaa joita ihmettelen on kumminkin tullut ilmi ihmeteltäessä ja kuunnellessa laitetta pakoputken päästä ulkoa kuunnellessa kuuluu sirinä niinkuin sytytin olisi kuitekin koko ajan päällä. Toinen on nyt kun ilmatkin kylmempiä, laite sammuu ja yrittää useampaan otteeseen käynnistää sitä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kun paloilmapuhallin hajosi se on tehnyt jotain vikaa paloilmapuhaltimen ohjaukselle eli vika on ilmeisesti piirilevyssä. Tämä ei ole faktaa vaan epäilys.
am1958:
Muistanko oikein jos sanon että tuossa versiossa on ollutkin aika paljon vikoja, voin tosin muistaa väärin tyyppinumeron
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta