Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Montako päivää kulkine tieliikennekäytössä?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 30.08.2016 kello on 20:21 ---e-härdelli vain sotkisi, eikä tod. näk. voi loppusummaa muuttaa..
--- Lainaus päättyy ---
Ei sotke. Mulla tulee vak. maksut e-laskuna ja automaattisena hyväksyntänä. Jos tulee liikaa maksettua, nin palauttavat automaattisesti, vaikka olen pyytänyt, että eivät palauta.
Jos/kun tulee uusi korjattu lasku, niin vanha poistuu ja uusi hinta jää voimaan. Kaikki käy mun tekemättä mitään. Seuraan vain katseella.
K.E.V:
Kannattaak0s niitä katsella. Kyllä ne menee ja tulee.
seppoko:
Olin tänään muusta syystä yhteydessä vakuutusvirkailijaa n. Samalla kysyin, saisiko hän selville, montako päivää Haimeri on ollut tielikennekäytössä tällä vakuutuskaudella, joka päättyy syyskuun lopussa. Tämä kiinnostaa, koska Haimerissa ei ole täysiä bonuksia. Itse olin laskenut s-postiviesteistä laskettuna 107 päivää. Bonuksen lisääntymiseen tarvitaan 120 päivää.
Vastaus oli, 115 päivää. Eli päiviä tulee riittävästi, koska liikennekäyttöönott o tapahtuu ensi viikolla ja jää käyttöön pidemmäksi aikaa.
88k5:
^
Aika erikoista, että lukumäärä poikkeaa noin 8) Verothan menee maksuun myös ilmoittamisen (otto tai pois) päivistäkin, eli on liikennekäytössä siltä osin..
Mulla vakuutusyhtiö ei veloita tuota liikennekäyttöönott opäivää, vaan maksu alkaa seuraavasta.. eli vakuutustyhtiö mukaan liikennekäyttöpäivi ä on vähempi mitä oikeasti on - vakuutukset ovat kuitenki voimassa (heidän selitys). Sun yhtiöllä täytyy olla jokin eri laskukaava :-X
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 9.09.2016 kello on 22:41 ---^
Aika erikoista, että lukumäärä poikkeaa noin 8) Verothan menee maksuun myös ilmoittamisen (otto tai pois) päivistäkin, eli on liikennekäytössä siltä osin..
Mulla vakuutusyhtiö ei veloita tuota liikennekäyttöönott opäivää, vaan maksu alkaa seuraavasta.. eli vakuutustyhtiö mukaan liikennekäyttöpäivi ä on vähempi mitä oikeasti on - vakuutukset ovat kuitenki voimassa (heidän selitys). Sun yhtiöllä täytyy olla jokin eri laskukaava :-X
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa mun laskelmassa saattaa olla virhe siinä, että muistaakseni luin jostakin vakuutuksen lakkaavankin vasta poistoa seuraavana päivänä. Tjsp.
Tärkeintä tässä vaiheessa on se, että 120 päivää tulee täyteen ilman turhia lisäpäiviä, mihin olin varautunut alkaessani kysellä ko. asiaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta