Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Montako päivää kulkine tieliikennekäytössä?

<< < (4/10) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 30.08.2016     kello on 15:26 ---Laskuissa. Usea lyhyt käyttöönotto ja niin, että just ovat saaneet edellisen huomioitua. Jatkuvasti tulee laskua joka korvaa edellisen

--- Lainaus päättyy ---
No niin tietenkin....

Minä olen maksanut aina sen isomman ja sieltä sitten aika vinhaan palautuu takaisin omalle tilille liikaa maksetut.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.08.2016     kello on 17:03 ---No niin tietenkin....
Minä olen maksanut aina sen isomman ja sieltä sitten aika vinhaan palautuu takaisin omalle tilille liikaa maksetut.

--- Lainaus päättyy ---

oisko e-lasku mitään??

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.08.2016     kello on 18:45 ---oisko e-lasku mitään??

--- Lainaus päättyy ---

Ei se muuta tuota Aakun kuviota.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 30.08.2016     kello on 18:52 ---Ei se muuta tuota Aakun kuviota.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö? Ei tarvi ihmetellä niitä laskuja... 
Kyllä ne hoituu samalla tavalla siellä kulisseissa.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.08.2016     kello on 18:55 ---Eikö? Ei tarvi ihmetellä niitä laskuja... 
Kyllä ne hoituu samalla tavalla siellä kulisseissa.

--- Lainaus päättyy ---
Ei taida kuitenkaan "korvata viitteen _________ laskua..", pikemminkin hankaloittaa vain, jos hyväksyt laskun kuukautta etukäteen ja tuleekin käyttöjakson lyhennys. Saako vanhan hyväksynnän pois, ja uusi tilalle. Vahingossa maksaa uudenkin..

Mulla on aika show vakuutusyhtiön lähettämissä laskuissa. Nytkin tuli 1.10-31.12 kauden laskun (eräpv 28.10) -  aivan hölmöä. Ehtii m-auto oleen monta kertaa ajossa. Ennen lokakuuta.. e-härdelli vain sotkisi, eikä tod. näk. voi loppusummaa muuttaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View