Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
1 vaiheinen digitaalinen sähkömittari
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: AJURI - 16.08.2016 kello on 08:48 ---No niimpä niin, tyhmä mä. Nää on välillä näitä aloittelijan tyhmiä kysymyksiä, vailla vertaa ;) Kiitos vaan Ossi
Tuo ulosoton työ kaasujen suhteen on tietysti teetätettävä kytkennän osalta luvanvaraiselta tekijältä eikö? Samalla voisi tarkistuttaa kaasujen koeponnistuksen.
--- Lainaus päättyy ---
Oikeasti ei ole tyhmiä kysymyksiä ;)
Kun se ulosotto asennetaan T-liittimellä kupariputkeen ja liitetään kupariputkella, vaatii kyllä luvat asentaa.
Koeponnistus kannattaa tingata samaan kauppaan asennuksen kanssa - eihän siitä asennuksesta voi olla muuten varma.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: JK - 15.08.2016 kello on 20:57 ---http://www.finnparttia.fi/epages/finnparttia.sf/fi_FI/?ObjectID=2700061
Tuossapa kelvollisempi mittari, ei tarvitse leikkiä sen bilteman mittarin kanssa.
Siitähän oli jossain aijemmassa ketjussa juttua kuinka tuo bilteman mittari lämpenee haitallisesti yli 5A kuormalla.
--- Lainaus päättyy ---
Pikaisella googlaamisella vaikuttaisi sähköasioissa täyden maallikon (siis minun) mutulla yhä parhaalta vaihtoehdolta, ja parhaan hintaiselta.
Mitenkäs tällaisen asennus? Vaatinee sähkömiehen?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.04.2021 kello on 09:19 ---Mitenkäs tällaisen asennus? Vaatinee sähkömiehen?
--- Lainaus päättyy ---
Lain mukaan vaatii asennusoikeudet omaavan hyväksynnän asennukselle/asentajalle. Itse asennus ei vaadi "sähkömiestä".
svc:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.04.2021 kello on 09:19 ---Pikaisella googlaamisella vaikuttaisi sähköasioissa täyden maallikon (siis minun) mutulla yhä parhaalta vaihtoehdolta, ja parhaan hintaiselta.
Mitenkäs tällaisen asennus? Vaatinee sähkömiehen?
--- Lainaus päättyy ---
Juu. Vaatii rokotuksen sähköiskuja vastaan, eli vähintään SETI:n sähköpätevyys 2. (Tai vanha KTM:n D-luokan pätevyys).
S3:lla saa vaihtaa rikkoutuneita laitteita, mutta ei rakentaa uusia.
Alan:
Kun en lainkaan tiedä, niin minkälainen homma se on? Painetaan/kiinnitetään paikoilleen, miten?
Heikkovirtahommia olen tehnyt, mutta kovaa sähköä kavahtanut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta