Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Alkoholin käyttö

<< < (20/26) > >>

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 18.08.2016     kello on 19:08 ---Mulla oli just samanlainen kaveri silloin kun oltiin vähän yli 18v ,se tykkäs autoilla tosi paljon ja kyllähän se meille sopis,aina saatiin kyyti baariin ja pois aamuyöllä,mikäs sen parempaa ja kaveri notku baarissa aina selvinpäin,hienoa

--- Lainaus päättyy ---
Minäkin olin aikoinaan aina kuskina. Pääsinpähän kulkemaan kun ei ollu omaa autoa.

Alan:
Kyllä se on sillä tavalla, että jos juomista ei muuten poikki saa pitää mennä (tai muiden viedä) paikkaan, jossa juotavaa ei ole saatavissa.

Sitten kun on aikansa ollut pakollisesti selvin päin on vasta mahdollisuus tulla toimeen siellä, missä voi koska tahansa mennä laatikon tai pullon ostamaan. Ei taida parin tai muutaman päivän katko lääkkeineen tuohon auttaa.

K.E.V:
Jep, toisille on kalterihäkki ainoa mahdollisuus  :(

Teukka-74:
Jos ei itse halua lähteä niin eipä ketään viedä minnekkään. Häkkiin tietysti
jos on rikollinen tai putkaan <24h ajaksi. Juopolla pitää olla tahtoa ottaa apua
vastaan, ellei ole deliriööttinen(juoppohullu) jolloin voidaan tuo hoitaa pois pakkohoidolla(Tarkkailu,4+1vrk).
Itsemääräämisoikeus on niin vahva. Omaiset kärsii  Thumbd

Alan:
Minnesota -hoito toimii monilla, vaan kai sieltäkin voi koska tahansa pois lähteä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View