Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Alkoholin käyttö

<< < (10/26) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Harvempi meistä väkevää viinaa hörppii, muuten kuin ruokaryyppynä. Jotkut kylläkin hörppii ruskeita väkeviä lanttaamatta. Eikös se ole hailee juoko 13%:n viiniä, vai lantattuna 13%:iin väkeviä. Meikäläisen "juominen" on humalahakuista, kun en ole tähän päivään vielä nauttinut alkoholia, joka on hyvän makuista. No, jos kovasti janottaa, niin kylmä sandy jäillä on sellainen.  :D

Haapaniemen Paroni:
Se on hienoa jotta jokainen pystyy puhumaan asiasta,nostan Hattua teille kaikille Thumb

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.08.2016     kello on 21:31 ---Se on hienoa jotta jokainen pystyy puhumaan asiasta,nostan Hattua teille kaikille Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Puhuminen / kirjoittaminen on minulle ollut / on eräs tie  henkiseen vapauteen. Puhuminen voi "pelastaa" päivän ja säilyttää mahdollisesti tunne-elämän tasapainon.  Thumb Thumb

Tsemppiä Tikkakosken Diplomaatille.  Thumb Thumb   Uskon vakaasti että löydät juuri sen tien joka sinulle sopii.  Thumb Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 14.08.2016     kello on 21:46 ---Puhuminen / kirjoittaminen on minulle ollut / on eräs tie  henkiseen vapauteen. Puhuminen voi "pelastaa" päivän ja säilyttää mahdollisesti tunne-elämän tasapainon.  Thumb Thumb

Tsemppiä Tikkakosken Diplomaatille.  Thumb Thumb   Uskon vakaasti että löydät juuri sen tien joka sinulle sopii.  Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos Harri Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.08.2016     kello on 21:31 ---Se on hienoa jotta jokainen pystyy puhumaan asiasta,nostan Hattua teille kaikille Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Pitää haastaa myös sinut puhumaan avoimesti aiheesta, ettei jää vain otsikon tasolle. Olen huomannut vuosien saatossa, että sinulla on ollut tapana vähätellä juomisia ja juotuja määriä.

Mulla meni viikonloppuna (kolmena iltana) yksi Camparisoda, puoli pulloa punaviiniä ja noin 15 purkkia olutta. Harvinaisen paljon, mihin taisi olla eilisilta syynä.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View