Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Alkoholin käyttö

<< < (9/26) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.08.2016     kello on 17:42 ---Ripa aatteles nyt
sulta säästy kalja ja tupakka rahat
saat nyt säästöön pajon ekuja jo viikossa ja mitä se tekeekään vuodessa ?
kun laitat ne säästötille
ja voit vaikka lähteä nallella ja volvolla, jopa pidemmällekkin reissuun  Thumb

Ei ollenkaan huono tuo päihteettömyys ja tupakoimattomuus ?
joka sinun sairaudessa olis jo pitänyt jätää aikoja sitten pois
mutta parempi näinkin, kuin ei milloinkaan  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Puhut asiaa Sipu Thumb

JanMac:
Sen olen huomannut että juomistavat on muuttunu iän myötä.
Nuorena tuli juotua harvemmin mutta  kunnolla kun sen aika tuli. Ja kärsittiin seuraukset ...
Nyt viidenkympin koputellessa huomaan että tulee otettua vain muutama, mutta useammin. Seurauksia osaa jo aika tarkkaan arvioida.
Kumpi paree en tiedä ?

Humoristi:

Ei vaan  ;D

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: JanMac - 14.08.2016     kello on 18:05 ---Sen olen huomannut että juomistavat on muuttunu iän myötä.
Nuorena tuli juotua harvemmin mutta  kunnolla kun sen aika tuli. Ja kärsittiin seuraukset ...
Nyt viidenkympin koputellessa huomaan että tulee otettua vain muutama, mutta useammin. Seurauksia osaa jo aika tarkkaan arvioida.
Kumpi paree en tiedä ?

--- Lainaus päättyy ---

Tämä pitää paikkaansa myös omalla kohdalla. Viimeksi on ollut krapula joskus viime marraskuussa. Viikonloppuisin saatan ottaa sen 2-4 olutta/ ilta, harvoin enempää. Jos on ottamassa reilummin, niin alkaa jo illan aikana miettiä seuraavan päivän oloa ja tajuaa lopettaa ajoissa. Väkeviä en käytä juuri ollenkaan, pullo kestää sen vuoden, jos sellaisen jostain olen saanut.
En ole mikään suurkuluttajia, mutta tuntuu, että täysin ilman en myöskään pystyisi olemaan, enkä kyllä ole pitkiä aikoja kokeillutkaan. Kunnioitan niitä, jotka eivät käytä alkoholia ja en tyrkytä juomia, jos samassa seurassa ollaan.

winemaker:
No, kun tästä nyt sitten jäset keskustelevat, lienee paikallaan Winemakerin ilmoittaa tavoistaan.

Viikonloppuisin kotiviiniä, kotiolutta, mutta ei väkeviä.
Omat viinimme ovat 12-13 %:a, olut A-oluen luokkaa.  Viikolla ei nautita muuta kuin, elämästä ja toisistamme.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View