Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Alkoholin käyttö
Wiki:
Laitetaan tänne, kun en huomannut illalla laittaa mitä tänään tehdään -säikeeseen eikä taida olla mitä eilen teit -keskustelusäiettä.
Kävin muistaakseni toisen kerran tänä vuonna Alkossa ja ostin yhden pullon kalifornialaista punaviiniä. Samalla tuli käytyä ekaa kertaa kauppakeskus Puuvillan kesällä avatussa Alkossa. Edellinenkin käynti Alkossa oli eka vierailu Prismasta kadun toiselle puolelle Lidliin siirtyneelle Porin Musan myymälään. Nyt onkin tullut asioitua kaikissa Porin keskustan tuntumassa olevissa Alkoissa kun muutama vuosi sitten kävin Itäporin Prsman Alkossa. 8)
JJJ:
Minulla ei ole isona ollut lainkaan minkäänlaista viehtymystä humalatilaan. Lasiin en kuitenkaan sylje mutta humalahakuinen nautiskelu ei vaan ole ollut minun juttuni. Toki nuorena tuli harrastettua mutta en silloinkaan siitä niin kiksejä saanut.
Lisäksi työelämäkin on ollut niin kiireistä etten viitsisi edes kuvitella ajatusta vähäisten vapaapäivien viettämistä kankkusta potien.
Tälläkin hetkellä mökillä issekseni laittamassa paikkoja kuntoon ja ainoat tuotteet näyttää olevan olutta mutta sekin näköjään ykköstä :) Hyvältä sekin maistuu nurmikonleikkuun jälkeen.
Jeppe:
Pari kertaa vuodessa pää täyteen. Kesällä vaunuillessa joku olut viikonlopussa, valkkaria ruuan kanssa.
Muuten ei tule pahemmin tissuteltua, en edes saunakaljoja harrasta.
Velipoika tinaa sitten meikäläisenkin edestä.
Alan:
Mulla saattaa joskus pää melkein täyttyä, mutta aina vahingossa. Ei edes joka vuosi. Mitä parempi seura sen suurempi vaara.
Huomannut paremmaksi jakaa määrät monelle illalle.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.08.2016 kello on 20:40 ---Mulla saattaa joskus pää melkein täyttyä, mutta aina vahingossa. Ei edes joka vuosi. Mitä parempi seura sen suurempi vaara.
Huomannut paremmaksi jakaa määrät monelle illalle.
--- Lainaus päättyy ---
Olihan meillä hauskaa yksillä Treffeillä ;) Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta