- joskus sitä ihteään
- joskus niin hunajaista
|
Sivuja: [1] Siirry alas
- joskus sitä ihteään - joskus niin hunajaista Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Mulla on niiden kavereiden, jotka ei muuta somea harrasta, kanssa Whatsappryhmiä. Joskus miettinyt, että koska tää alkoi. 1992 tai 1993 kävin Mosaicilla valkoisen talon sivuilla. Vuosi pari siitä, niin oli eka keskustelukanava pystyssä. Sitten vain kehittyi, mitä nyt harrastukset vähän vaihtunut. 1992 tai 1993 kävin Mosaicilla Mosaic, tuo IE:n "äiti" ![]() Itse en muista mitä selainta tms käytin kertaa "surffaukseen", vuosi oli kuitenkin -91 tai -92, ei pahemmin ole muistikuvia jäänyt siitä ![]() Niin, ja ensimmäiset käyttämäni keskusteluryhmät oli sfnet:issä joskus 90-luvun loppupuolella.. ![]() Oi niitä aikoja.
Mulla taas eka tais olla erään softan käyttäjien bbs -89/90. Modeemilla.. Oi noita purkkiaikoja! Ensin oli Super BBS ja sitten oikein PCBOS/2 kahdella 42/M linjalla. Tais mennä koko meikäläisen 90-luku tuossa harrastaessa ja öitä myöten qusoillessa. Sen jälkeen se onkin ollut yhtä sometusta. Sivuja: [1] Siirry ylös
|