Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
valot
untuvikko:
katos fiatista ajovalot.missä vika vois olla.releitä vaihdettu ja ei auta.sulakkeet katottu ja ei vikaa.autos ne niinsanotut automaattivalot vai miksikä niitä vois kuhtua mut kumminki ne ei toimi
untuvikko:
aini piti muistaa sanoa et täs untuvikon huonompi osapuoli,joka kirjottaa ny.tunnin päästä reissuun lähtö ja valot ei toimi :( :(.............
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 17.06.2011 kello on 20:39 ---autos ne niinsanotut automaattivalot vai miksikä niitä vois kuhtua mut kumminki ne ei toimi
--- Lainaus päättyy ---
Toimiiko jos laittaa kytkimellä päälle? Mulla vollessa ainakin sulakkeen pidin käynyt lämpimänä kun muovit sulakken vieressä sen näköiset (oma sulake jatkuvaa valoa varten).
untuvikko:
ei toimi mitenkään vaik mitä tekee.parkit kyl palaa.kunen tiedä mis fiatis on yksikkö joka kytkee valot päälle automaattisesti.onk ose virtalukon pohjassa....laturin päässä vai missä.auton/autojen tekniikan osaan ja korjaan kaiken itse mut sähkö homma on henkimaailman juttua mulle
janitkon:
Jokos on tarkistettu polttimot? Mulla palo kerran molemmat polttimot samana päivänä ja itekin tuskailin releiden yms. kanssa ennen kuin tajusin kattoa polttimoita.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta