Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
SFC -alue vai yleinen alue?
Teukka-74:
^
Ei mulla ainakaan pari kaljaa näy missään eli pystyn kyllä keskusteluun
selvinkinpäin. jos aihe kiinnostaa :laugh:
Alan:
Mua rupee saunassa janottaan, siksi purkkipari mukana.
Jos haluaa juttua kehitellä, niin kehuu ensin löylyt ja sitten kyselee alueesta.
HiTec:
Nyt parempi? ;)
Onneva:
Sfc-alueita suositaan aina kun sattuu edes suunnilleen matkanvarrelle.
Koskaan ei ole jäsenyhdistystä tai edes jäsenyyttä kyselty, matkareittiä tai kotipaikkaa kylläkin.
Puskaparkkeja hyvin harvoin, yleisiä alueita jos muita ei ole.
Saunon limsan voimalla enkä ole tuppisuu.
Wiki:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 9.08.2016 kello on 22:23 ---Ne SFC-saunat missä olen käynyt, niissä väki utelee heti jäsenyhdistystä. Kun ilmoitan olevani vapaa kulkija, suhtautuminen muuttuu. Hassusti näissä huomaa kuka on päällikkö.
Yleisten alueiden saunassa on joskus mukaviakin juttuja kun väki vaihtuu ja kaiiki ovat samanarvoisia.
--- Lainaus päättyy ---
En muista onko yhdistystä kysytty koskaan mutta meillä on vaunun perässä yhdistyksen tarra (SFC-Satakunta), josta uteliaat sen näkee. Kolme vuotta sitten heinäkuussa eräällä pienellä Keski-Suomessa olevalla jäsenalueella olimme yhden yön. Kun alkuillasta alueelle saavuimme kävin metsässä ulkoiluttamassa koiria ja huomasin alueen vieressä heti metsänreunasta alkavan hyvän mustikkapaikan. Koirien ulkoilutuksen jälkeen kävin poimimassa metsänreunasta muutaman litran mustikoita. Kun menin takaisin omalle vaunulle huomasin parin naapurinvaunun eläkeläisparien katsovan vähän pitkään. Sillä alueella kausipaikat taisi jatkua metsään asti ja olin ilmeisesti käynyt "yksityisellä mustikkamaalla".
Myöhemmin illalla yleisellä saunavuorolla ilmapiiristä huomasi, että tällä alueella eivät vieraat tainneet olla kovin tervetulleita. Kausipaikkojen osuus oli todennäköisesti puutarhapalstoista päätelleen yli puolet alueen 50-60 vaunupaikasta.
Useimmat kokemukset SFC-alueista ovat positiivisia mutta aika vähän nykyisin tulee leirintäalueita käytettyä. Yöpymiset useimmiten jossain muualla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta