Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
SFC -alue vai yleinen alue?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.08.2016 kello on 20:07 ---No, tarpeeksi monta kun ahtautuu Tikkakoskenpolariin niin voikin löylyä heittää ;D
--- Lainaus päättyy ---
No no K.E.V ;) Jos vaikka seuraava Poksi ;) :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 11.08.2016 kello on 20:01 ---Sehän on alueella illan paras hetki, kun pääsee yleiseen saunaan tarinoimaan miesten juttuja Thumb saa hetken olla akoista erossa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kuin mun näppikseltä. Naiset on kivoja, mutta kun on kolme, niin miesten sauna on kyllä mukava tauko välillä. Thumb
eeppari:
Me käytämme pääsääntöisesti yleisiä alueita koska tykkäämme valita vaunumme paikan ja asennon itse. Kaikilla SFC-alueilla tuo ei ole ollut mahdollista. Vierastamme sitä kun isännät kulkevat edellä ja näyttävät: vaunun takakulma tuohon ja aisan pää tuohon.
HarriOlavi:
Meille sopii kaikki tässä asiassa. Oleskelun jälkeen teemme analyysin tarvitseeko joskus tulla uudestaan vai ei? Sama Euroopassa liikkuessa. Hyvät ja mieleiset paikat ovat arvioineen ja osoitteineen tallennettu matkakirjaan tulevaisuutta ajatellen. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: eeppari - 24.08.2016 kello on 07:32 ---Me käytämme pääsääntöisesti yleisiä alueita koska tykkäämme valita vaunumme paikan ja asennon itse. Kaikilla SFC-alueilla tuo ei ole ollut mahdollista. Vierastamme sitä kun isännät kulkevat edellä ja näyttävät: vaunun takakulma tuohon ja aisan pää tuohon.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä ihmeen vierastamista siinä on. Vähenee samalla alueen ympäri rillaaminen paikkaa etsiessä. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta