Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Harmaavesisäiliön anturi

<< < (2/4) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: ArHi -  6.08.2016     kello on 17:43 ---Hei,
Minulla on ruvennut harmaavesisäiliön anturi temppuilemaan, eli näyttää säiliön olevan täynnä vaikka se on tyhjä. Aikaisemmin korjaantui sensorin tappien puhdistuksella, mutta ei tällä kerralla auttanut. Mistähän voisin lähteä vikaa hakemaan kun vaikuttaa tuo anturi aika yksinkertaiselta viisi erimittaista metalli tappia?
Vaunu on KABE Classic 2013.

Ari

--- Lainaus päättyy ---
Kun laitat pohjalle vettä niin rupeeko näyttää oikein?  Kaverilla teki samaa tyhjänä mutta kun laittoi vettä pohjalle niin näytti oikein. Mulla itsellä taas teki sen että heti harmaata vettä oli 1/4 osa niin rupes näyttää täyttä, antureiden puhdistus auttoi..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ArHi -  6.08.2016     kello on 20:20 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Paneelista kuva, en sen paremmin tiedä paneelin tyyppiä. Vaatiiko koko paneelin vaihtoa vai voiko korjata.
Minusta ei ole calira

--- Lainaus päättyy ---

Ota nyt kuva niistä muistakin laitteista. ;)

ArHi:
Täytyy huomenna purkaa toi sohvaryhmä ja ottaa kuvat.

"Kun laitat pohjalle vettä niin rupeeko näyttää oikein?  Kaverilla teki samaa tyhjänä mutta kun laittoi vettä pohjalle niin näytti oikein. Mulla itsellä taas teki sen että heti harmaata vettä oli 1/4 osa niin rupes näyttää täyttä, antureiden puhdistus auttoi.."
Teki aikaisemmin tuota ja puhdistus auttoi. Nyt puhdistin, mutta ei auttanut.

mjo33400:
Muistaakseni vesisäiliön anturissa on liitin, onko se kunnossa?

ArHi:
Liitin vaikuttaisi olevan kunnossa, ja kun liittimen ottaa irti niin näyttää tyhjää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View