Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)
karppinen:
--- Lainaus käyttäjältä: iVaanari - 8.08.2016 kello on 12:02 ---No juu B-kortti siksi juurikin, ettei tulisi liian epäreiluksi, kun itse vain saisin ajaa. Myös sukulaisia ja muutamaa kaveria olen ajatellut.
(Tiedän, pitäisi aina ajatella vain itseä...)
Etsinnässä mukana toki C-kortilla ajettavat myös, että jos sattuu juuri sellainen missä kaikki natsaa, niin sitten se kompromissi tehtäisiin siinä kohtaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ootpa kiltti. Minä ku olin autoo hommaamassa hommasin nimenomaan c kortti mallin ettei sitä tarte lainailla kavereille ja sukulaisille. laina vehkeet tulee melkein aina enemmän tai vähemmän rikkinäisenä takaisin. on sitten kyse peräkärrystä porakoneesta ruohotrimmeristä moottorisahasta tai matkailuautosta.
iVaanari:
--- Lainaus käyttäjältä: karppinen - 8.08.2016 kello on 13:05 ---Ootpa kiltti. Minä ku olin autoo hommaamassa hommasin nimenomaan c kortti mallin ettei sitä tarte lainailla kavereille ja sukulaisille. laina vehkeet tulee melkein aina enemmän tai vähemmän rikkinäisenä takaisin. on sitten kyse peräkärrystä porakoneesta ruohotrimmeristä moottorisahasta tai matkailuautosta.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se vähän noinkin ja vaikka juuri tuosta syystä C version hommaakin, niin voi aina perustella, että ei valitettavasti muuta sopivaa ollut tarjolla.
eura665:
Allekirjoittaneella on vastaava auto kuin tuossa linkissä aiemmin elikkäs euramobil665. Auto on 7rekisteröity ja vöitä vain neljälle, lisävöitä varmaankin saisi helpolla kun penkkienrungot on metallia. Taakse tulee Isosänky u-ryhmään ja myös eturyhmästä saa sängyn ja sen saa myös levitettyä istuinryhmää levämmälle. Tässä pohjaratkaisussahan on kiva kun laittaa lapset taakse nukkumaan ja osan vaikka alkoviin niin keittiö ja eturyhmä sekä vessa ja uloskäynti on käytössä ilman että muut häiriintyy. Välipohja on myös niin iso että sinne oikeesti menee kaikki tarpeellinen, lastenrattaista polkupyörän lastenistuimeen.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: karppinen - 8.08.2016 kello on 13:05 ---Ootpa kiltti. Minä ku olin autoo hommaamassa hommasin nimenomaan c kortti mallin ettei sitä tarte lainailla kavereille ja sukulaisille.
--- Lainaus päättyy ---
Vähän offtopicia, mutta samaa pidin etuna, kun hankin vain nelipaikkaisen ja -petisen auton. Lähinnä siksi, että omalla porukalla mennään, ei isommalla.
iVaanari:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 8.08.2016 kello on 21:25 ---Allekirjoittaneella on vastaava auto kuin tuossa linkissä aiemmin elikkäs euramobil665. Auto on 7rekisteröity ja vöitä vain neljälle, lisävöitä varmaankin saisi helpolla kun penkkienrungot on metallia. Taakse tulee Isosänky u-ryhmään ja myös eturyhmästä saa sängyn ja sen saa myös levitettyä istuinryhmää levämmälle. Tässä pohjaratkaisussahan on kiva kun laittaa lapset taakse nukkumaan ja osan vaikka alkoviin niin keittiö ja eturyhmä sekä vessa ja uloskäynti on käytössä ilman että muut häiriintyy. Välipohja on myös niin iso että sinne oikeesti menee kaikki tarpeellinen, lastenrattaista polkupyörän lastenistuimeen.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta voisi saada kohtuu vaivalla sellaisen, että ainakin kaikilla lapsilla on vyöt ajon aikana. Laittomat vyöt vielä helpommin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta