Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)
iVaanari:
Noihin olen juuri miettinyt jos lannevöitä laittas. Niillä sais liikkumista estettyä. 80 ei haittaa.
smy:
Mulla on tuossa Solifer Mobile 596:ssa 6:lle vyöt ja 6 nukkumapaikkaa.
Auto ei mikään suuren suuri muuten ole.
Mutta Hymer/Soliferin mallistosta (+-2000vm) voisi hyvällä säkällä löytyä.
iVaanari:
--- Lainaus käyttäjältä: Arvo Haapanen - 7.08.2016 kello on 12:42 ---Tässä on yksi vaihtoehto: http://www.nettikaravaani.com/dethleffs/a5431/1460034. Jos lapset ovat pieniä, niin menee ihan hyvin. Meillä jo sen verran isompia, että tarvitaan lisää tilaa.
T. AH
--- Lainaus päättyy ---
Tuokin tullut katsottua ja muutamia samalla pohjaratkaisulla olevia myös. Semmoinen kutina että muutaman reissun jälkeen tuo nukkumisratkaisu saattaisi alkaa ahdistaan. Muuten kyllä vaikuttaa siistiltä peliltä.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: iVaanari - 7.08.2016 kello on 13:49 ---Noihin olen juuri miettinyt jos lannevöitä laittas. Niillä sais liikkumista estettyä. 80 ei haittaa.
--- Lainaus päättyy ---
Missähän vuosimallissa se meni se raja, että turvöidenkiinnityst en pitää täyttää normit, jolloin kiinnitykset met. penkinrunkoo ja runko auton alustaan. Näkyy monessa mallissa alusta runkopalkin kiertävät ns. pannat ja pulttaus lattian läpi.. olisko ollut 2002-06 kohdin :-X
Sitä ennen riitti vyön kiinnitykseksi "puuruuvi lastulevyy" - saahan sen jälkikäteen tehdä paremminkin..
iVaanari:
Enpä muuten tiedä. Ja onhan vielä sellainenkin asetus, että alle 3v ei saa kuljettaa ilman vöitä ollenkaan autossa. Eli kaikkein paras ja vaikein vaihtoehto on auto, jossa 7 turvavyöpaikkaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta