Eiköhän kaikissa urheilulajeissa käytetä kemiallisen valmennuksen huippukeinot hyväksi ihan viimeisen päälle ja varmasti mutta kyllä nuo voimistelut ja eri hyppylajit ovat sellaista kehonhallintaa että ihailla pitää niitä suorituksia . Joka aikoo paremmin noita tehdä ja vaikka Suomea joskus edustaa niin kannattaa valmentautuminen ja harjoittelu aloitta nopeasti että minäkin kerkiäisin niitä eläessäni vielä nähdä . Potkosen mitallille nousee hattu täällä ja korkealle ja muillekkin jos niitä sattuu vielä tulemaan . Kun katsoi Alajärven painijatytön valmentautumisesta dokumenttiohjelman niin sanonpahan vain että ihan vapaasti saa laittaa paremmaksi kuka vain pystyy ja jaksaa .
Maailman nuorison kisat - ja HAH. mitäkäs nuo KOK:n 70..90 vuotiaat papat ja mummut asiista tietävät?
Kyllä minun mielestäni tuollaiset korruptioon ja dopingiin nojaavat jutut pitäisi jättää tukematta julkisista varoista. Nekin rahat voidaan ohjata liikuntapaikkoihin ja KAIKKIEN nuorten liikuntaharrastuksen tukemiseen. Huippuurheilua (jos löytyy) tukekoon halukkaat suoraan omilla rahoillaan. Minä en.
Kyllä minun mielestäni tuollaiset korruptioon ja dopingiin nojaavat jutut pitäisi jättää tukematta julkisista varoista. Nekin rahat voidaan ohjata liikuntapaikkoihin ja KAIKKIEN nuorten liikuntaharrastuksen tukemiseen. Huippuurheilua (jos löytyy) tukekoon halukkaat suoraan omilla rahoillaan. Minä en.