Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
Nopea ja halvat toimituskulut Thumb
Topelius:
No nyt on taaa huollettu Volvoa. Nyt selvisi onneksi pelkällä öljyn vaihdolla :-) 40e öljyt+ 9.90e suodatin.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Ossi66:
Voi Volvoa - käytin konttorilla - itse tuon yksilön nyt viidennen kerran - edelleenkään ei katsuri löytänyt Volovosta vikaa - kehu vaan kuntoa ja antoi "terveen paperit" Thumb
Vaikuttaako "huolto" oikeesti auton kuntoon ja kestävyyteen :-\ :-\ :-\ ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.12.2013 kello on 12:31 ---Voi Volvoa - käytin konttorilla - itse tuon yksilön nyt viidennen kerran - edelleenkään ei katsuri löytänyt Volovosta vikaa - kehu vaan kuntoa ja antoi "terveen paperit" Thumb
Vaikuttaako "huolto" oikeesti auton kuntoon ja kestävyyteen :-\ :-\ :-\ ;D
--- Lainaus päättyy ---
Huolto vaikuttaa :D
eura665:
Mun pitäisi viedä volvon vanhus konttorille v70 1998. Rupes vaan oikuttelemaan oikeen kunnolla, laatikko vaihtaa jostain syystä tahmeesti ylöspäin ei oikeen ole voimantuntua oikeeseen malliin, no sitte eukko ajeli mun perässä tänään ja soitti että takarengas pomppii mulla miten sattuu. Pikkaisen sitte ravistelin pihalla autoa ni saatanallinen kolina kuuluu takarenkaan kohdilta. Autotalli on tietty täynnä kamaa kun on remontti kämpässä kesken ni ei saa autoa sinnekkään. Saattaa olla että tuo on kohta jonkun muun murheina..:-\:-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta