Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.04.2013 kello on 08:46 ---Paksuilla jousilla tappaa vain ajo-ominaisuudet. Kyllä uuskuntoisten vakiojousi on suunniteltu autoihin ihan muualla kuin loppukäyttäjien hatussa. Aika on ajanut ohi jo siitä kun perä ylhäällä pompoteltiin. Mikäli jouset on kuoleentuneet niin uudet vakiot alle. Yleensä pelkät iskarit riittää. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Joo, kyllä mielestäni tässä on juuri se perus asia omassakin tapauksessa. :D
pamaus:
V70 mk3 koppaisen volvon alusta on lähes sama kuin nykyisen Mondeon. Ja paljon samoja osia.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 29.04.2013 kello on 09:01 ---V70 mk3 koppaisen volvon alusta on lähes sama kuin nykyisen Mondeon. Ja paljon samoja osia.
--- Lainaus päättyy ---
:-X hys, ei tuollaista saa sanoa ääneen, Volvo ei ole Ford vaikka juuri sen myötä Volvosta on tullut niin hyvä kuin se nyt on. Volvon ohjauskin on kuulemma nykyään parantunut ja se on Fordin ansiota, mä en tiedä muista Volvoista kuin V40:sen, ei mulla muuhun varaa olisi niin en sitten kehtaa edes pyytää koeajoonkaan.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.04.2013 kello on 09:06 --- :-X hys, ei tuollaista saa sanoa ääneen, Volvo ei ole Ford vaikka juuri sen myötä Volvosta on tullut niin hyvä kuin se nyt on. Volvon ohjauskin on kuulemma nykyään parantunut ja se on Fordin ansiota, mä en tiedä muista Volvoista kuin V40:sen, ei mulla muuhun varaa olisi niin en sitten kehtaa edes pyytää koeajoonkaan.
--- Lainaus päättyy ---
:D
pamaus:
Mielenkiintoisin asia tässä Mondeo / V70 asiassa on nämä vaunujen vetokyvyt.
Mondeon 2.0 Tdi 140 hv manuaali saa vetää 2000 kg, kun taas v70 D5 185 hp manuaalilla 1800 kg. Mistäköhän tämä johtuu ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta