Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
Ei minun ole niitä tarvinnut voidella. Mikäli yläpään kumi on ehjä eikä sepeliä välissä ei se etupää pidä ääntä.
Tämä auto mikä minulla on , on pidetty hyvin. Huoltomies ihmetteli kun ei edes vaihdelaatikko tai taka-akselisto ole kurainen tai likaantunut. En tiedä kenellä hra/rva Svenssonilla ollut mutta kiitos hänelle. Alusta täysin äänetön. Edellinen oli Saksasta ja sama juttu. Täysin kolaamaton edelleen. Näin kertoi sen ostaja joka on ajanut sillä jo viime keväästä saakka.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: Magical Mystery Tour - 2.11.2012 kello on 20:47 ---Ei minun ole niitä tarvinnut voidella. Mikäli yläpään kumi on ehjä eikä sepeliä välissä ei se etupää pidä ääntä.
Tämä auto mikä minulla on , on pidetty hyvin. Huoltomies ihmetteli kun ei edes vaihdelaatikko tai taka-akselisto ole kurainen tai likaantunut. En tiedä kenellä hra/rva Svenssonilla ollut mutta kiitos hänelle. Alusta täysin äänetön. Edellinen oli Saksasta ja sama juttu. Täysin kolaamaton edelleen. Näin kertoi sen ostaja joka on ajanut sillä jo viime keväästä saakka.
--- Lainaus päättyy ---
Se on meillä mettäperän poijilla eri juttu kun suurin osa ajoa on soraa , kuraa ja kuoppaa.
Satku kun on mittarissa niin narinat alkaa,ainakin -03 vm.
Tuolla nuoremmalla (07), joka talossa on ei ole vielää sataa päästelty eikä vielä ole narissut, olisko kehitys kehittynyt kun jotenkin etupää tuntuu erilaiselta. ;)
pamaus:
Kyllä vaan etuiskarit minukin Volvossa narisee. Ja hiekkatietä ajetaan päivittäin useita kilometrejä.
Painepesurilla pesen ensin se jousen yläpään ja erityisesti sen "lautasen", joka kerää hiekkaa.
Minä olen laittanut sinne lautasen väliin aivan vaan motonetin suihkutettavaa vaseliina. Aina se jonkin aikaa toimii kun taas hiekkaa on välissä ja narina alkaa.
K.E.V:
Kaikissa McPersoneissa on nuo lautaset alapäässä. Enkä tiedä minkäänlaista fysiikan lakia että hiekkapaska kerääntyisi vaan yhteen merkkiin. ;D
Toisaalta kaikissa autoissa ei ole McPersoneita edessä. ;)
pamaus:
Kyllä se vaan niin on että volvon etupää vähän ääntelee jos sitä ei rasvaile säännöllisesti. Tuossa toisessa rapeassa ranskalaisessa ei etupäätä ole tarvinnut rasvailla, mutta koiranluita saa vaihtaa 20 tkm välein.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta