Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (302/386) > >>

-------:
https://www.a-katsastus.fi/vikatilasto
Tuolta ottaa uusimmat autot listan, niin ei kovin vakuuttavalta uudet mallit vaikuta. 3 Volvoa listan häntä päässä. Rupeaakohan kiinalaisrauta korroosiota ottamaan?

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 22.03.2016     kello on 20:13 ---Rupeaakohan kiinalaisrauta korroosiota ottamaan?

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai se ruoste vaan etuakselisto, se näyttää olevan kolmen eri mallin murheen kryyni, pahimmillaan tulee vaihto eteen jo 65 tkm ajettuna.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.03.2016     kello on 20:19 ---Ei kai se ruoste vaan etuakselisto, se näyttää olevan kolmen eri mallin murheen kryyni.

--- Lainaus päättyy ---

Jännäkö menneestä ei oteta oppia, vai unohtuu ajan saatossa..

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 22.03.2016     kello on 11:01 ---Itse jouduin käymään kaverin Saabilla muutaman sadan pituisen lenkin ajamassa viime viikonloppuna ja siinä 1,9 D kone ja automaatti. Ei sopinut minun ajotyyliin ollenkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Näissä uudehkoissa autoissa moottori ja vaihteisto oppii ajotyylin jolloin toisen kuskin ajotyyli ei välttämättä "natsaa" auton kanssa. Autolla kun menee uuden ajotyylin oppimiseen muutama tuhat kilometriä vaihtelevassa ajossa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.03.2016     kello on 21:42 ---Näissä uudehkoissa autoissa moottori ja vaihteisto oppii ajotyylin jolloin toisen kuskin ajotyyli ei välttämättä "natsaa" auton kanssa. Autolla kun menee uuden ajotyylin oppimiseen muutama tuhat kilometriä vaihtelevassa ajossa.

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän ne oppii ja lyhyemmälläkin ajolla kun tuhansilla kilometreillä. Tuo Saabin toteutus piristyi hiukan mutta tuskin se kokonaisuus minun mieleiseksi muuttuu. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View