Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
-------:
https://www.a-katsastus.fi/vikatilasto
Tuolta ottaa uusimmat autot listan, niin ei kovin vakuuttavalta uudet mallit vaikuta. 3 Volvoa listan häntä päässä. Rupeaakohan kiinalaisrauta korroosiota ottamaan?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 22.03.2016 kello on 20:13 ---Rupeaakohan kiinalaisrauta korroosiota ottamaan?
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai se ruoste vaan etuakselisto, se näyttää olevan kolmen eri mallin murheen kryyni, pahimmillaan tulee vaihto eteen jo 65 tkm ajettuna.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.03.2016 kello on 20:19 ---Ei kai se ruoste vaan etuakselisto, se näyttää olevan kolmen eri mallin murheen kryyni.
--- Lainaus päättyy ---
Jännäkö menneestä ei oteta oppia, vai unohtuu ajan saatossa..
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 22.03.2016 kello on 11:01 ---Itse jouduin käymään kaverin Saabilla muutaman sadan pituisen lenkin ajamassa viime viikonloppuna ja siinä 1,9 D kone ja automaatti. Ei sopinut minun ajotyyliin ollenkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Näissä uudehkoissa autoissa moottori ja vaihteisto oppii ajotyylin jolloin toisen kuskin ajotyyli ei välttämättä "natsaa" auton kanssa. Autolla kun menee uuden ajotyylin oppimiseen muutama tuhat kilometriä vaihtelevassa ajossa.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.03.2016 kello on 21:42 ---Näissä uudehkoissa autoissa moottori ja vaihteisto oppii ajotyylin jolloin toisen kuskin ajotyyli ei välttämättä "natsaa" auton kanssa. Autolla kun menee uuden ajotyylin oppimiseen muutama tuhat kilometriä vaihtelevassa ajossa.
--- Lainaus päättyy ---
Niinhän ne oppii ja lyhyemmälläkin ajolla kun tuhansilla kilometreillä. Tuo Saabin toteutus piristyi hiukan mutta tuskin se kokonaisuus minun mieleiseksi muuttuu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta