Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (301/386) > >>

88k5:
Kiitoksia vaan - välitän  :D

V40 D2 ja vielä autom.. renkaatkin jäi hotelliin. Edes renkaita anneta vaihtaa  :-[
Kännykällä tuo vaimo "somettaa" volleaan - laittaa vaikka käyntiin, sammutta, lämmittää, sisälämmöt säätää. Kaiken lisäksi vaikka kyylää missä menee, jos (saan) lainaan  8)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 22.03.2016     kello on 10:31 ---V40 D2 ja vielä autom..

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi vaimo sentään ymmärtää että ei niitä vaihteita pidä itse vaihtaa.  ;D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.03.2016     kello on 10:41 ---Onneksi vaimo sentään ymmärtää että ei niitä vaihteita pidä itse vaihtaa.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla nousi heti vanhat mehu-tomaatti-angstit pintaa kun eilen sain ajaa.. yäk (vaikenen)..

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 22.03.2016     kello on 10:45 ---Kyllä mulla nousi heti vanhat mehu-tomaatti-angstit pintaa kun eilen sain ajaa.. yäk (vaikenen)..

--- Lainaus päättyy ---

Nuo on syvällä. Itse jouduin käymään kaverin Saabilla muutaman sadan pituisen lenkin ajamassa viime viikonloppuna ja siinä 1,9 D kone ja automaatti. Kaverin asioita kävin hoitamassa ja kuljetettava tavara sellainen ettei Alfaan olisi mahtunut ja asautolla ei viitsinyt mennä. Tuo on iältään jotain -07 muistaakseni. Ei sopinut minun ajotyyliin ollenkaan.
Lapsenlapsia olen jonkin verran kuskannut sällin stop&go dsg laatikolla varustetulla Volkkarilla, Sama juttu siinäkin, lähdöt paikalta pitää ennakoida ja auto tekee omia päätöksiä joihin en voi vaikuttaa. Tuossa laatikko kyllä toimii hyvin ja reagoi käskyihin odotetusti

pamaus:
Volvoni, V70, on tänäänkin toiminut ilman ongelmia.

Mikäli suurempia ongelmia ilmaantuu, merkki vaihtuu välittömästi.

Siihen asti olen merkkiuskollinen.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View