Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
88k5:
Kiitoksia vaan - välitän :D
V40 D2 ja vielä autom.. renkaatkin jäi hotelliin. Edes renkaita anneta vaihtaa :-[
Kännykällä tuo vaimo "somettaa" volleaan - laittaa vaikka käyntiin, sammutta, lämmittää, sisälämmöt säätää. Kaiken lisäksi vaikka kyylää missä menee, jos (saan) lainaan 8)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 22.03.2016 kello on 10:31 ---V40 D2 ja vielä autom..
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi vaimo sentään ymmärtää että ei niitä vaihteita pidä itse vaihtaa. ;D
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.03.2016 kello on 10:41 ---Onneksi vaimo sentään ymmärtää että ei niitä vaihteita pidä itse vaihtaa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla nousi heti vanhat mehu-tomaatti-angstit pintaa kun eilen sain ajaa.. yäk (vaikenen)..
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 22.03.2016 kello on 10:45 ---Kyllä mulla nousi heti vanhat mehu-tomaatti-angstit pintaa kun eilen sain ajaa.. yäk (vaikenen)..
--- Lainaus päättyy ---
Nuo on syvällä. Itse jouduin käymään kaverin Saabilla muutaman sadan pituisen lenkin ajamassa viime viikonloppuna ja siinä 1,9 D kone ja automaatti. Kaverin asioita kävin hoitamassa ja kuljetettava tavara sellainen ettei Alfaan olisi mahtunut ja asautolla ei viitsinyt mennä. Tuo on iältään jotain -07 muistaakseni. Ei sopinut minun ajotyyliin ollenkaan.
Lapsenlapsia olen jonkin verran kuskannut sällin stop&go dsg laatikolla varustetulla Volkkarilla, Sama juttu siinäkin, lähdöt paikalta pitää ennakoida ja auto tekee omia päätöksiä joihin en voi vaikuttaa. Tuossa laatikko kyllä toimii hyvin ja reagoi käskyihin odotetusti
pamaus:
Volvoni, V70, on tänäänkin toiminut ilman ongelmia.
Mikäli suurempia ongelmia ilmaantuu, merkki vaihtuu välittömästi.
Siihen asti olen merkkiuskollinen. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta