Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (257/386) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.01.2015     kello on 08:10 ---Niimps. Se on kumma että laitetaan sutta ja sekundaa billuteeman tai mätänetin tiskiltä. Sitten itketään kun taas tarttee laittaa.

--- Lainaus päättyy ---

Motonetin omistaa nykyään Broman group joka myös omistaa Varaosamaailman ja liikkeitä heillä runsaat 40 ympäri maan. Aikoinaan Motonetin omistuspohja oli laaja ja suurin omistaja taisi löytyä itärajan takaa. Silloin yhtiö myi miltei ainoastaan halpaa osaa ja laatu oli kaikkiaan heikkoa, ainakin heikompaa kun nykyään. Ja tilaamalla sinnekin saa muitten tukkujen osia jos tietää mitä haluaa.
Bilteman laatu vaihtelee ja paljon, tosin minulla on niin vähän kokemusta tuosta ketjusta että en kommentoi enenmpää.

Onhan noissa osissa myös takuu, jos takuuaika on 2v, osa vastaa laadultaan yleensä alkuperäisosaa ja ja lyhyemmällä takuulla oleva tuote voi hyvinkin olla laadultaan heikompi.

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.01.2015     kello on 08:10 ---Niimps. Se on kumma että laitetaan sutta ja sekundaa billuteeman tai mätänetin tiskiltä. Sitten itketään kun taas tarttee laittaa.

--- Lainaus päättyy ---
Ajattelis nyt kuitenkin että tehtaalla laittavat alkuperäis osia, eli niitä jotka menee vaihtoon siinä satkun nurkilla ja jo ennen sitäkin. Mitä sen jälkeen tapahtuu onkin monimutkaisempi yhtälö. ;D

K.E.V:
Miksei ne mun nykyiseen eikä ainakaan kahteen edelliseen ole laittaneet? Ei kolise mukulakivillä ei nimismiehenkiharois sa ja leimahenkilöhän nuo tutkii vuosittain. On mulla ainakin nykyisen leimapaperit tallessa.

Haapaniemen Paroni:
Mulla kaksi edellistä,niin jakopää,jarrupalat eteen ja taakse samaan aikaan,nykyseen jakopää...

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 18.01.2015     kello on 13:29 ---Motonetin omistaa nykyään Broman group joka myös omistaa Varaosamaailman ja liikkeitä heillä runsaat 40 ympäri maan. Aikoinaan Motonetin omistuspohja oli laaja ja suurin omistaja taisi löytyä itärajan takaa. Silloin yhtiö myi miltei ainoastaan halpaa osaa ja laatu oli kaikkiaan heikkoa, ainakin heikompaa kun nykyään. Ja tilaamalla sinnekin saa muitten tukkujen osia jos tietää mitä haluaa.
Bilteman laatu vaihtelee ja paljon, tosin minulla on niin vähän kokemusta tuosta ketjusta että en kommentoi enenmpää.

Onhan noissa osissa myös takuu, jos takuuaika on 2v, osa vastaa laadultaan yleensä alkuperäisosaa ja ja lyhyemmällä takuulla oleva tuote voi hyvinkin olla laadultaan heikompi.

--- Lainaus päättyy ---
Noissa tapauksissa originellin ja tarvikeosan hintaero on niin pieni ettei kannata ostaa kuin alkuperäistä. Koska uudelleen asennuksen vaiva/hinta on moninkertainen saavutettuun "säästöön" verrattuna.
Minun kaverilla on 3 isoa autohuoltoa toisella 3 myös, jotain tukea omien kokemusten lisäksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View