Tekniikkakeskustelut > Alde
ALDE 3010
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: hobby 540 - 4.08.2016 kello on 10:39 ---Taas tuli seinä vastaa. Alde ei myy näitä mikrotemp kompponenttia ja kertovat että vika on joku muu mikä tämän aiheuttaa. Eilen tuli sitten tuttu OHEAT 1 taas parin päivän viiveelä. Toimiiko tämä mikrotemp niin että se virittyy uudelleen toimintaan ja taas joskus sopivan ajan kuluttua vilkuttaa oheat 1. Nyt on ongelma mistä tämän osan saan en ole vielä elekroniikka liikkeitä tutkiskellut. Tuntuu vaan olevan sellaista pisneksen makua tuolta alden puolelta.
Sain juuri viestin että mikrotemp Löytyy Lahdesta,eikä maksa maltaita.
--- Lainaus päättyy ---
Mikrotemp rupeaa pätkimään ohjauspaneelin jännitettä ja samalla myös lämmitin piirilevyn.
hobby 540:
Kyllä alkaa olla vaikeaa, sulakkeita löytyy Lahdesta, mutta minä en löydä omasta vaunusta sulakkeen paikka. Tämä peltilaatikko on aivan erinlainen,ja saman näköistä nappulaa ei löydy. Vika on kyllä minussa,olen hieman arka tämmöisissä tehtävissä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: hobby 540 - 4.08.2016 kello on 19:15 ---Kyllä alkaa olla vaikeaa, sulakkeita löytyy Lahdesta, mutta minä en löydä omasta vaunusta sulakkeen paikka. Tämä peltilaatikko on aivan erinlainen,ja saman näköistä nappulaa ei löydy. Vika on kyllä minussa,olen hieman arka tämmöisissä tehtävissä.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt olis varmaan hyvä ottaa kuva lämmittimestä. Mustan kotelon alla päädyssä on piirilevy pystyssä.
hobby 540:
LÖYTYI !!! Olin vaan arka ja avasin vain päälyskannen,ja tottelevaisena poika en mennyt pitemmälle. Tämä viesti tuli sillä aikaa, varovasti kurkistin seuraavan kannen alle,ja sieltä se potilas löytyi.Huomenna käyn ostoksilla ja ostan mikrotemp sulakkeen. Jospa tämä alkaa lutviutumaan.KIITOS !
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: hobby 540 - 4.08.2016 kello on 20:09 ---LÖYTYI !!! Olin vaan arka ja avasin vain päälyskannen,ja tottelevaisena poika en mennyt pitemmälle. Tämä viesti tuli sillä aikaa, varovasti kurkistin seuraavan kannen alle,ja sieltä se potilas löytyi.Huomenna käyn ostoksilla ja ostan mikrotemp sulakkeen. Jospa tämä alkaa lutviutumaan.KIITOS !
--- Lainaus päättyy ---
Ei se välttämättä ole se vika, mutta kun tuon eliminoit niin päästään eteenpäin. Mikrotemp on Alde 3010:n yleisin vika.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta