Tekniikkakeskustelut > Alde
ALDE 3010
hobby 540:
OHEAT 1 tämä viesti on tullut liian tutuksi. Vika on ollut uudesta asti, vaunu Hoppy 540 vm 2008.
Vika esiintyy kaasulla ja sähköllä ja molemmilla pumpuilla. Välillä menee pitkiä aikoja ettei ilmene. Useimmiten lämmityksen alussa melko pian, patterit kyllä alkaa lämmetä ja sitten taan vikku oheat 1.
Ei tähän takuu aikanakaan apua löytynyt ja olen yleensä kesällä vaunuillut, nyt taas syksy tulossa.
APUVA !!
Hauho:
Minä tarkistaisin ensimmäiseksi nestemäärän ja pakkasen kestävyyden eli jos liian paljon pakkasta kestävää ei siirrä lämpöä riittävästi vaan kuumentaa. Aika vanhat on liemet jos ovat alkuperäiset, voisitko vaihtaa niin saisit samalla tuon kestävyyden oikealle tasolle?
Itse kun säilytän autoa täällä Etelä-Suomessa ulkona niin en käytä yli -30 asteen kestävyyttä. Jos pakkanen on pitkäaikaista niin joskus vien sinne kuivan pakkasilman lisäksi sähköisen ilmakuivaimen joka lämmittää hiukan sisäilmaa siten ettei täällä ikinä mene kylmäksi että oli rikkoutumisvaara. Sitten pakkasten hellittäessä ja kosteuden lisääntyessä se saa olla muutaman päivän vielä sitä kondenssia pois ottamassa ja silloin sitä tulee ehkä puoli litraa.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: hobby 540 - 2.08.2016 kello on 11:38 ---OHEAT 1 tämä viesti on tullut liian tutuksi. Vika on ollut uudesta asti, vaunu Hoppy 540 vm 2008.
Vika esiintyy kaasulla ja sähköllä ja molemmilla pumpuilla. Välillä menee pitkiä aikoja ettei ilmene. Useimmiten lämmityksen alussa melko pian, patterit kyllä alkaa lämmetä ja sitten taan vikku oheat 1.
Ei tähän takuu aikanakaan apua löytynyt ja olen yleensä kesällä vaunuillut, nyt taas syksy tulossa.
APUVA !!
--- Lainaus päättyy ---
Onko Alden ohjauspaneeli kytketty Hobbyn omaan paneeliin?
K.E.V:
Ei -08 :ssa ole tehty vielä omaa panelia Hobbyissa
hobby 540:
Tässä vuosimallissa on vielä tämä vanhempi alden oma paneeli. Mutta kyllä siitäkin on harmia riittänyt, en tosin voi sanoa mistä nämä ongelmat oikein johtuu,mutta iän myötä ovat lisääntyneet niin kuin omistajallakin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta