Tekniikkakeskustelut > Projektit

Hymer/ Ducato B544 käpistelyä

<< < (5/25) > >>

MipHe:
Vesipuoli käyty läpi, kaikki tuntui pelittävän. Sain jopa keittiön hanan toimimaan niin että vesi virtaa ja pumppu lähtee päälle. Täytyy uusi hana kuitenkin hommata jossakin välissä. Järjestelmän puhdistus/ desinfiointi jäi vähän puolitiehen, kun ei kotona ollut oikein sopivia aineita.

Kaasupuolikin tuli kokeiltua. Lämmitys, hella ja vedenlämmitys toimivat moitteetta. Jääkaappi pätki jostakin syystä. Epäilen roskaa palopesässä tai jotain vastaavaa, koska kaappi toimi normaalisti sähköllä.

Huomenna saa auton pajalle, jakohihnan vaihto + isohuolto olisi ohjelmassa. Sen jälkeen kaasujen koeponnistus ja samalla teettää tuo jääkaapin huolto ammattilaisella, niin saa senkin kuntoon samalla. Näiden jälkeen auto olisikin reissukunnossa. 

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla

jus66si:
Tuossa on yksi puhdistukseen sopiva aine

http://www.marinea.fi/pura_tank_vesisailion_puhdistusaine

tuossa toinen ihan hyvä aine. Ostin sitä itse motonetistä venepuolelta.

http://www.siilincaravan.fi/verkkokauppa/naytatuote.php?lTuoteTunniste=622

Moppc:
Näyttäisi Pura Tank löytyvä Motonetista (38-7697) vielä muutama euron halvemmalla 12,90€ (25.80€ / L). Hyvät on ainakin itsellä kokemukset tästä tuotteesta.

MipHe:

--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 21.07.2016     kello on 20:21 ---
On muuten rekisteriotteessa maininta valojen korkeudensäätöjen toimimattomuudesta. Mielestäni sain tyhjentävän vastauksen ja jäin käsitykseen, et ne ois laitettu. Toki en huomannut  kysyä miten ne on laitettu kuntoon...

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Nyt ois autohuollettu tekniikan osalta ja huoltoliikkeen toimesta lastulevy säädöt poistettu valoista. Orkkis osat noihin valojen säätöihin 180€, sisältäen koko systeemin uuden + päälle 1h töitä asennuksesta.

Vielä jääkaapin huolto ja kaasujen koeponnistukset. Sen jälkee päseekin liikenteeseen.

MipHe:
Kävin hakemassa auton kotiin kaasujen laitosta. Ajellessa ihmettelin jarrupolkimen pehmeyttä ja rupesin jarruttelemaan reippaammin ja huomasin jarrupolkimen menevän pohjaan asti, kun vähän rivakammin polkaisee. Jarruputkistosta en äkkiseltään havainnut vuotoa mistään. Lisäksi jarrunesteet on juuri huollossa vaihdettu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View