Tekniikkakeskustelut > Projektit

Hymer/ Ducato B544 käpistelyä

<< < (24/25) > >>

MipHe:
Olisikohan laakeri mennyt, kun ei tunnu ihan käsipelillä pyörivän.

Rattaat ehjät, sisältä puhdas ja hiiletki vielä kuosissaan.

Lähetetty minun FIG-LX1 laitteesta Tapatalkilla

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 27.04.2019     kello on 12:01 ---Olisikohan laakeri mennyt, kun ei tunnu ihan käsipelillä pyörivän.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuo käsipelillä pyöri, ilmeisesti välitykset semmoiset.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 27.04.2019     kello on 12:01 ---Olisikohan laakeri mennyt, kun ei tunnu ihan käsipelillä pyörivän.

..

--- Lainaus päättyy ---
Moottorin paikallaollessa ei voi pyöriä käsin kun moottorissa hammasrattaan sijaan matoruuvi  :laugh: ..tai jos pyörisi, olis sislivo, kaputt  ;D
Mutta tuolleen purettuna pitäisi matopyörän pyöriä - ei kait siinä ole muuta välitystä, eli samalla akselilla tuo 8-hampainen kuvan ratas?

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 27.04.2019     kello on 12:38 ---Moottorin paikallaollessa ei voi pyöriä käsin kun moottorissa hammasrattaan sijaan matoruuvi  :laugh: ..tai jos pyörisi, olis sislivo, kaputt  ;D
Mutta tuolleen purettuna pitäisi matopyörän pyöriä - ei kait siinä ole muuta välitystä, eli samalla akselilla tuo 8-hampainen kuvan ratas?

--- Lainaus päättyy ---

Mulla pyörii irrallaan kun antaa virtaa, mutta ei käsin pyörittämällä rattaasta.
Eli mun ongelma on tuo portaassa oleva hammaskaari.

MipHe:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 27.04.2019     kello on 12:38 ---Moottorin paikallaollessa ei voi pyöriä käsin kun moottorissa hammasrattaan sijaan matoruuvi  ..tai jos pyörisi, olis sislivo, kaputt  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Näin minäkin sen ajattelin toimivan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View