Tekniikkakeskustelut > Projektit

Hymer/ Ducato B544 käpistelyä

<< < (23/25) > >>

MipHe:
Yksinkertainen lasi. Käytössä olevat aleprosentit tuntuivat olevan keskustelukysymys.

MipHe:
Olisi Hymeristä tuo kuskinpuoleinen ulompi ajovaloumpio halki ja katsastusmiehen toimesta rekisteriotteessa merkintä. Hintaahan tällä umpiolla olisi marmori tiskillä kevyehköt 320€.

Netin syövereistä löytyisi vähän inhimillisempään hintaan, n 90-120€ väliin. Mutta mutta, auto talvisäilössä ja pitäisi varmistua tuosta varaosanumerosta, että tulisi tilattua oikeanlainen umpio kerralla. Kyseessähän olisi Hellan tuotos ja ilmeisesti Hellan oma varaosanumero olisi 1BL 006 349-011.

Hellan ilmoittaa tuolle 1BL 006 349-011 varaosanumerolle seuraavat Hymerin OE numerot 0417067, 0417067-00, 0877688-00, 1017227. Onko kukaan onnistunut kaivelemaan jostakin Hymerin varaosa katalogeja, mistä pääsisi tuon varmistamaan?

MipHe:
Sähkörappu alkoi oikuttelemaan. Luulin ensiksi virran loppuneen kun oireet olisi samankaltaiset, mutta toisella akulla kokeiltuani ja piuhassakin ollessa oireet olisi samat. Liikahtaa vähän ja ikään kuin puutuisi kuin virtaloppuisi. Kun taas auton käydessä jaksaa taas sulkeutua ja aueta vaivalloisesti. Täytyy rassailla moottori irti ja putsailla.

Lähetetty minun FIG-LX1 laitteesta Tapatalkilla

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 27.04.2019     kello on 08:33 ---Sähkörappu alkoi oikuttelemaan. Luulin ensiksi virran loppuneen kun oireet olisi samankaltaiset, mutta toisella akulla kokeiltuani ja piuhassakin ollessa oireet olisi samat. Liikahtaa vähän ja ikään kuin puutuisi kuin virtaloppuisi. Kun taas auton käydessä jaksaa taas sulkeutua ja aueta vaivalloisesti. Täytyy rassailla moottori irti ja putsailla.

--- Lainaus päättyy ---

Luulisin että sulla samanlainen rappu kun mulla. Kuvassa näkyy syy miksi mulla on moottori tuosta pois ja manuaalimalli. Varmaan tuon voisi jotenkin korjatakkin:

MipHe:
Täytyy käydä nuo hammastukset samalla läpi.

Jokohan sitä uskaltaisi samalla ottaa ketjut pois

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View