Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Dethleffs talviominaisuudet

<< < (2/6) > >>

MipHe:
http://m.nettikaravaani.com/dethleffs/a5880/1459860

Joku tämän tyylinen.

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla

Alan:
Kunnollinen kokopeitto ajaa saman asian kuin väliverho, ellei ole parempikin. Riippuu verhosta.  Oma vaivansa laittamisessa on, kaksi minuuttia menee kun oppii homman. Huhtalo tekee hyvät.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.07.2016     kello on 09:42 ---Kunnollinen kokopeitto ajaa saman asian kuin väliverho, ellei ole parempikin. Riippuu verhosta.  Oma vaivansa laittamisessa on, kaksi minuuttia menee kun oppii homman. Huhtalo tekee hyvät.

--- Lainaus päättyy ---

Totta. Höpötys 'kylmästä peltiohjaamosta' on turhaa, kyllä kylmyys riippuu ihan muista seikoista. Ja ulkopuolinen peitto, ohutkin, pitää etuikkunat kuivina.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 13.07.2016     kello on 09:14 ---http://m.nettikaravaani.com/dethleffs/a5880/1459860

Joku tämän tyylinen.

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Aivan. Tuossa näkyy olevan mahdollista laittaa ohjaamon ja istuinryhmän väliin tiivis verho, liukuovi tai paljeovi.
Kaikki matkailuautot saa lämpimäksi, kun laittaa poforia lämmitykseen. Eri juttu on sitten kuinka viihtyisä ja vedoton on sisätila. Moni vain puolustaa omaansa, jos ei ole yöpynyt kuin keleissä nollan kahta puolta. Pakkasella joka on kylmempi kuin -20 astetta, valikoituu jyvät akanoista. Yleensä kylmät autot on talvella seisonnassa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.07.2016     kello on 11:57 --- Moni vain puolustaa omaansa, jos ei ole yöpynyt kuin keleissä nollan kahta puolta. Pakkasella joka on kylmempi kuin -20 astetta, valikoituu jyvät akanoista. Yleensä kylmät autot on talvella seisonnassa.

--- Lainaus päättyy ---
Siksi minä sanonkin, että on turhaa höpöttää 'kylmästä peltiohjaamosta'.
Tosin en ole -36 kylmemmässä nukkunut...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View