Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Dethleffs talviominaisuudet
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 14.07.2016 kello on 20:41 ---Yhden a5581 omistajan kanssa asiasta keskustelin. Vesiä ei hänen mukaansa kestä käyttää talvella, eli säiliöt eivät ole eristetty.
Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on 5881 ja siinä kyllä on säiliöt eristetty ja lämpöputket alkovissa. En oo kylläkään testannu vielä talvella. Ens talvena tuon näkee, mutta ei taida auttaa aiheen aloittajaa.
MipHe:
Eli näitä malleja löytyy myös talvivarusteilla.
Kiitoksia vastanneille. Ei tullu meille Dethleffssiä, tuli Hymer jossa ei kyllä ole minkäänlaisia talvivarusteita. Mutta hinta oli todella sopiva lompakolle. Joten Hymerillä aloitetaan tämä harrastus.
Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 16.07.2016 kello on 12:22 ---Kiitoksia vastanneille. Ei tullu meille Dethleffssiä, tuli Hymer jossa ei kyllä ole minkäänlaisia talvivarusteita. Mutta hinta oli todella sopiva lompakolle. Joten Hymerillä aloitetaan tämä harrastus.
--- Lainaus päättyy ---
Ei muuta kun kuvaa näytille...
MipHe:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.07.2016 kello on 16:30 ---Ei muuta kun kuvaa näytille...
--- Lainaus päättyy ---
Hymmeri haettu pihaan ja käpisteltävää tuntuu olevan. Taidan luoda oman aiheen Hymmerille ja jatketaan ihmettelyä siellä.
Alan:
Tee se, kyllä kiinnostaa ja neuvotaan mitä osataan, jos tarpeen. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta