Boonuksena mainittakoon, että kun pullon tuonut poika näki minun muovisen kierrekorkkivaraston kaasupullokotelossa hän kysyi haluanko päästä noista eroon. Aga kerää ne kuulemma keskitetysti talteen. On kait nekin rahanarvoista tavaraa.
Boonuksena mainittakoon, että kun pullon tuonut poika näki minun muovisen kierrekorkkivaraston kaasupullokotelossa hän kysyi haluanko päästä noista eroon. Aga kerää ne kuulemma keskitetysti talteen. On kait nekin rahanarvoista tavaraa.
Muille ei ole kelvannut millään.
Minulla on mielikuva, että joskus ammoisina aikoina piti maksaa, jos korkki ei ollut tyhjässä pullossa. Muistaako kukaan tuommoista juttua?
Muille ei ole kelvannut millään.
Hyvä kun kelpas. Vähän OT mutta noita on kertynyt nurkkiin riesaksi asti mutta todellakin, eilen Kalajoen Halpa-Hallin emäntä ruuvasi itse täydestä pullosta irti kysyen, ettei kai tätä tarvita? Noh, katsoi muka, että on sinetti ehjä mutta piti samalla kupin kuitenkin
Niin ja hinta oli 11kg täytölle 19.90€, kuten Halpa-Hallissa kautta koko Suomen.