Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 12.06.2016 kello on 12:50 ---Liekköhän tässä keskustelussa monta kausipaikkalaista? Olisi mukava kuulla , mitä Sfc-alueilla puhutaan näistä muutostarpeista.
Vai onko todella niin ettei metsää nähdä puilta ja pidetään oman taskun suusta niin kauan kiinni kun henki pihisee? Se on selvä ettei oikeastaan mikään järjestö kauaan elä, jos ei muutu valtaväestön mukana. Tai sitten kuihtuu siihen pieneen omaan piiriin.
Mulle on ihan sama onko kehittämisessä mukana jokin kaupparyhmittymä tms. Jos homma toimii, palvelut miellyttää ja hinta-laatu on järkevä, tulen käyttämään palveluja. Ainahan saa valita. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Minusta Rauzi esitteli sellaiset prosentit, että alle 20% jäsenistä on kausipaikoilla, ja jos oikein olen ymmärtänyt, eikö alueet pitkälti toimi omien maksujensa turvin. Ei kai siihen ole mitään syytä puuttua. Viitaten siis edelliseen, kun 80-85% jäsenistä saisi ottamaan kantaa, mitä haluavat.
Yksi tapa ottaa kantaa on vesittää ja vähätellä koko tätä keskustelua ;)
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 12.06.2016 kello on 13:00 ---Minusta Rauzi esitteli sellaiset prosentit, että alle 20% jäsenistä on kausipaikoilla, ja jos oikein olen ymmärtänyt, eikö alueet pitkälti toimi omien maksujensa turvin. Ei kai siihen ole mitään syytä puuttua. Viitaten siis edelliseen, kun 80-85% jäsenistä saisi ottamaan kantaa, mitä haluavat.
Yksi tapa ottaa kantaa on vesittää ja vähätellä koko tätä keskustelua ;)
--- Lainaus päättyy ---
Eihän tuo vähättely lauseke koske minua? :o Sehän tässä kiukuttaakin , kun puheista päätellen kausipaikkalaiset on ne, jotka kehityksen vesittävät.
Eli suuri vähemmistö. Siksi en suoraan sanottuna ymmärrä, miksi tuo kattojärjestö on niin nojallaan maakuntiin. Joo, rahaa sieltä tullene mutta kehitys on pysähtynyt Thumbd En jaksa alkaa lukemaan kattojärjestön sääntöjä tämän takia ;)
Teukka-74:
Edit; Muokkasin edellistä mutta totean vielä etten pidä KAUSIPAIKKAA kusipaikkana :laugh:
Jgahpir:
Ei missään tapauksessa koske sinua, mutta niinhan se on, että sellaisen mielestä, jonka kannalta asiat hyvin, tälläinen jauhaminen on turhaa ja vähäpätöistä.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 12.06.2016 kello on 13:16 ---Ei missään tapauksessa koske sinua, mutta niinhan se on, että sellaisen mielestä, jonka kannalta asiat hyvin, tälläinen jauhaminen on turhaa ja vähäpätöistä.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä, huh :) Minusta tässä ketjussa on hyviä kirjoituksia paljon. Voisi suoraan Sfc:n Etutelttaan kopioida ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta