Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SF-Caravan ry:n ongelma

<< < (97/99) > >>

"Masi":
Sitten kannattas vilkakas topiikin otsiko ;)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 14.12.2016     kello on 09:40 ---Mutta ei se varmaankaan syntynyt sen takia että suomalainen SFC maksaa jäsenjärjestöjen maksut teostolle.
Näkyy olevan että 99% ei älynnyt jutun juonta, vaan keskittyy haukkumaan ja kehumaan laulutaitoja. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jaappanilaiset kehitti kakaooken laulajien omaan käyttöön ,äänieristetyssä kopissa saa huuttaa kuulokkeisiin sen mikä naamasta lähtee. Ei se ollut tarkoitettu kuunneltavaksi muille .
Saatte arvata kuka sen toi sieltä ensimmäisenä Suomeen ja milloin.
Ja meillähän käyttötapa sitten muuttui radikaalisti .
Me kun vielä kilpailemme joka lajissa ,niinkun karaokessakin . Voi herrinjee ja tietysti vielä viinan kanssa  :'( 

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.12.2016     kello on 21:08 ---En vielä ole huomannut tuollaista , ei penniäkään ole karaokeen pyydetty, kaikilla sama vuosimaksu. Minunhan pitäisi saada alennusta kun olen noin 7 viikkoa ainakin poissa vuosittain  ::)

ps. tosin alueemme ei ole sfc-alue

Sä varmaan tarkoitat että :
Jos alue ostaa veneitä
Jos alue hankkii lapsille telineitä ,keinuja jne
Jos alueelle tehdään hiihtolatuja
Jos alueelle tehdään jotain muita aktiviteettejä.
Niin pitäisi Brysselistä kysyä lupa ja veloitella ihmisiä eri kasteihin ja maksuihin.
Kyll on parempi että annetaan asian olla ihan tasajaolla. :-X

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 14.12.2016     kello on 18:04 ---Toisille se ei ole ongelma että SFC maksaa kuluja millä ei ole mitään muuta tekemistä karavaani homman kanssa kuin alkukirjain
--- Lainaus päättyy ---
Kattojärjestö maksaa alueyhdistyksen kulut.
Jos alue hankkii jotain ja maksaa kulut, se on alueen oma asia.
Itsekin olen pois asumukseltani kuukauden vuodessa. En saa alennusta kiinteistöverotukse sta, tiemaksusta enkä alennusta sähkön siirtomaksusta.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 14.12.2016     kello on 21:48 ---Kattojärjestö maksaa alueyhdistyksen kulut.
Jos alue hankkii jotain ja maksaa kulut, se on alueen oma asia.

--- Lainaus päättyy ---
Avaisitko vähän...?

Siis mitä alueyhdistyksen kuluja kattojärjestö maksaa ja mitkä kulut maksaa alueyhdistys itse?
Onko kattojärjestön tuki jotenkin korvamerkitty? Artistihan maksaa sekä alueyhdistykselle, että kattojärjestölle, jos mielii mukana pysyä.

Alan:
^

Ei nuo jutut vaan aukea.  Kirjoittajalla on vihasuhde vähintäänkin SFC -alueita kohtaan (kerta kuulemma riitti), joten jutut voi jättää omaan arvoonsa.

Ei meikäläinenkään ala täällä Alde -pannuja korjaamaan tai tanssipaikoista keskustelemaan, niille on omat asiantuntijansa ja itse en aloja hallitse. Joillakin on vaan pakko sanoa se oma mielipide myös asioihin, joista ei mitään ymmärrä. Sen kun huomaa niin voi rauhassa ignoorata.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View