Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
eura665:
Minkähänmoisista summista noissa teostoissa puhutaan? Sinällään asia on minulle merkityksetön, koska rakastan karaokea. Pyrin kuitenkin pysymään karaokesta vähintään kilometrin etäisyydellä.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 14.12.2016 kello on 09:34 ---Luonnon äänet eivät ole päässeet vielä häiritsemään. Kun häiritsee, kyselen sitten. Itsensähäpäisyn syntyhistoria ei kiinnosta. Kotimainen lopputuotos on sietämätöntä kuunneltavaa (pienin poikkeuksin).
--- Lainaus päättyy ---
Kuitenkin vahvoja mielipiteitä viljelevän olisi joskus syytä pysähtyä pohtimaan syntyjä syviä ;) Thumb
Wiki:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 14.12.2016 kello on 09:47 ---Minkähänmoisista summista noissa teostoissa puhutaan? Sinällään asia on minulle merkityksetön, koska rakastan karaokea. Pyrin kuitenkin pysymään karaokesta vähintään kilometrin etäisyydellä.
--- Lainaus päättyy ---
Yksittäisen tapahtumajärjestäjä n vuosilupa 2017
- minimimaksu 245,70 + alv 10% = 270,27 €/vuosi (sisältää 10 tapahtumaa elävä musiikki/karaoke) 1-200 osallistujaa/tapahtuma
- kun liitot esim. SFC, Valo ym. tekevät sopimuksen jäsenjärjestöjen puolesta ne saa tietysti reilun alennuksen mutta tuosta minimaksusta voi arvioida mitä yksittäinen SFC-yhdistys hyötyy liiton maksamasta Teostosopimuksesta.
Itse en ole kiinnostunut karaokesta enkä muustakaan perinteisestä treffiohjelmasta mulla on muutakin järkevämpää tekemistä, enkä treffeillä ole pariinkymmeneen vuoteen käynyt lukuunottamatta yhtä koiranulkoilutusta Luvian Laitakarissa kun satuin siellä olemaan oman yhdistyksen valotreffien aikaan.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 14.12.2016 kello on 09:47 ---Kuitenkin vahvoja mielipiteitä viljelevän olisi joskus syytä pysähtyä pohtimaan syntyjä syviä ;) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mut jos se on perintötekijöissä ::)
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Wiki - 14.12.2016 kello on 10:48 ---Yksittäisen tapahtumajärjestäjä n vuosilupa 2017
- kun liitot esim. SFC, Valo ym. tekevät sopimuksen jäsenjärjestöjen puolesta ne saa tietysti reilun alennuksen mutta tuosta minimaksusta voi arvioida mitä yksittäinen SFC-yhdistys hyötyy liiton maksamasta Teostosopimuksesta.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta voisi myös arvijoida paljonko yhdistykset jotka eivät karaokea järjestä joutuvat maksamaan tyhjästä liitolle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta