Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SF-Caravan ry:n ongelma

<< < (84/99) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  1.12.2016     kello on 12:16 ---Suunnilleen noin. Viereen ilmoitustaulu ja paikkakunnan turistiopas jakelulaatikko, paikallisten liikkeiden mainoksia, esitteitä .....

--- Lainaus päättyy ---
Mutt eikös kaikki osteta halvimmasta paikasta? Ainakin näin olen palstalta lukenut. Jos paikkakunnalla ei ole Liiteriä niin kunnalle ei tipu senttiäkään ?

Teukka-74:
Eikö noita päiväkävijöiden palveluja voisi jaotella, kuten sauna 5€, paskan tyhjennys 5€ jne jne.
Siitä kun ruksailee itselleen palvelut ja tiirailee esim täyden palvelun yöpymismaksua vastaan kertyvä hintaa
niin kohtuulliseksi jäävä erotus voisi olla motivaatio jäädä yöksi.
Mä luulen että monen kunnan vastahankoisuus matkaparkkeihin on pelko siitä ettei väki jätä sijoitettuun pääomaan verrattuna riittävästi
euroja. Ja ylläpito maksaa. Siksikin ne on helppo sijoittaa paikalle jossa on jo systeemit valmiina kuten ABC.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  1.12.2016     kello on 12:19 ---Mutt eikös kaikki osteta halvimmasta paikasta? Ainakin näin olen palstalta lukenut. Jos paikkakunnalla ei ole Liiteriä niin kunnalle ei tipu senttiäkään ?

--- Lainaus päättyy ---
Ja jos itselleen laatu asian selvittää niin suomessa toimivista kauppaketjuista Lidlillä on kovimmat laatu kriteerit.
Mutta jos elää musta tuntuu ja tyytyy siihen, niin ei voi mitään.
Ja mitä palstalta olen lukenut, niin jotkut ei kuulemma osta kuin parasta laatua jota on saatavilla ;)

pamaus:
Tosiasia on se että kunnan johtoryhmissä ei tiedetä yhtään mitään caravan touhuista. Ihmetellään vaan miten sitä voi kukaan harrastaa. Johtoryhmän pään kääntämiseen ei riitä sfc yhdistyksen paukut. Siihen tarvitaan paikallista aktiivisuutta poliittiselta rintamalta. Sitten voi onnistua.

Nimimerkillä.  Asiasta useamman vuoden kokemus.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  1.12.2016     kello on 13:17 ---Tosiasia on se että kunnan johtoryhmissä ei tiedetä yhtään mitään caravan touhuista. Ihmetellään vaan miten sitä voi kukaan harrastaa. Johtoryhmän pään kääntämiseen ei riitä sfc yhdistyksen paukut. Siihen tarvitaan paikallista aktiivisuutta poliittiselta rintamalta. Sitten voi onnistua.

Nimimerkillä.  Asiasta useamman vuoden kokemus.

--- Lainaus päättyy ---
Uskon. Asia näkyy kehityksen ja kehittämisen puolella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View