Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SF-Caravan ry:n ongelma

<< < (59/99) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 28.11.2016     kello on 17:33 ---Että joka neljäs jäsen kävisi kalajärvellä vuodessa olemassa 3,333... yötä. Ja joka yö läpi vuoden olisi 137 yöpyjää.
Ja joka yö läpi vuoden paikalla olisi reipas 41 vaunua eli joka vaunussa keskimäärin 3,34 ihmistä.
On nimittäin varmaa suomen paras alue vaikka laskisi isoimmat kaupalliset mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Otin luvut täältä, sivu 5. Veikkaan, että SFC Kuninkaanlähde menee ohi.

http://www.lomalaidun.fi/sites/default/files/media/peraseinajoki.pdf

Mitä minä olen SFC alueita kierrellyt niin kyllä niissä alueissa ainakin kesällä käy hyvin väkeä. Esim Hietasaari; Kuninkaanlähde, Lohenpyrstö, Pitkäjärvi, Saloranta, Tilkunpelto, Vankkurimännikkö, Kattivankkuri jne. Paljon on vielä alueita toki käymättä.

Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka paljon sfc alueilla yhteensä yövytään vuodessa. Sehän kertoisi leirintäalueiden keskimääräisen käyttöasteen.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 28.11.2016     kello on 17:42 ---Otin luvut täältä, sivu 5. Veikkaan, että SFC Kuninkaanlähde menee ohi.

http://www.lomalaidun.fi/sites/default/files/media/peraseinajoki.pdf

Mitä minä olen SFC alueita kierrellyt niin kyllä niissä alueissa ainakin kesällä käy hyvin väkeä. Esim Hietasaari; Kuninkaanlähde, Lohenpyrstö, Pitkäjärvi, Saloranta, Tilkunpelto, Vankkurimännikkö, Kattivankkuri jne.

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai on, kuten sanoin, niitä jotka pelaa hyvin. Niin pitääkin olla. Mainitsemasi yhdistykset on löytäneet kohderyhmänsä. Hieno juttu. Se kohdistaminen onkin se juttu. Mutta ne muut yhdistykset...
Tiedän että tulee lunta tupaan. Kiitos vaan. Mutta tosiasioita, yhdistysten tulevaisuutta se ei muuta miksikään.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 28.11.2016     kello on 17:54 ---Tottakai on, kuten sanoin, niitä jotka pelaa hyvin. Niin pitääkin olla. Mainitsemasi yhdistykset on löytäneet kohderyhmänsä. Hieno juttu. Se kohdistaminen onkin se juttu. Mutta ne muut yhdistykset...
Tiedän että tulee lunta tupaan. Kiitos vaan. Mutta tosiasioita, yhdistysten tulevaisuutta se ei muuta miksikään.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tule lunta tupaa. On toki ymmärrettävää, että jotkut yhditykset loppuvat ym, mutta uusia voi aina syntyä myös tilalle esim Lohenpyrstö on tästä hyvä osoitus.

Oman yhdistyksen tulevaisuus riippuu sen oman yhdistyksen puuhaväestä. Loppujen lopuksi aika vähän on tekemistä SFC liitolla leirintäalueen yöpymismääriin. Jokaisen leirintäalueen on tehtävä itse se työ, että väki osaa paikalle, sitä ei voi kukaan muu tehdä.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 28.11.2016     kello on 18:00 ---Ei tule lunta tupaa. On toki ymmärrettävää, että jotkut yhditykset loppuvat ym, mutta uusia voi aina syntyä myös tilalle esim Lohenpyrstö on tästä hyvä osoitus.

Oman yhdistyksen tulevaisuus riippuu sen oman yhdistyksen puuhaväestä. Loppujen lopuksi aika vähän on tekemistä SFC liitolla leirintäalueen yöpymismääriin. Jokaisen leirintäalueen on tehtävä itse se työ, että väki osaa paikalle, sitä ei voi kukaan muu tehdä.

--- Lainaus päättyy ---

Se on juurikin näin. Yhdistys ja sen alue elää omillaan. Kattojärjestö on sitte toinen juttu.

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.11.2016     kello on 14:16 ---En edelleenkään ymmärrä miksi omien teiden kulkijat haluavat kuulua johonkin ryhmään tai olla edustettuina järjestössä jonka toiminta perustuu alueiden ylläpitoon.
Jos SFCn alaisuuteen perustettaisiin oma liikkuvien yhdistys, tämä saattaisi vaikuttaa paljonkin eri paikallisyhdistyksi in. Jäseniä karkaisi tähän ja jäsenmaksuja jäisi saamatta.

--- Lainaus päättyy ---

SF-Caravan Matkailuautoilijat ry on yhdistys, johon olen liittynyt jäseneksi jo sen perustamiskokoukses sa 20.1.2007. Liiton jäsenyhdistykseksi Matkailuautoilijat hyväksyttiin 20.5.2007.

Sitä paikallisyhdistyksi lle tulevaa jäsenkatoa monet sen aikaiset päättäjät pelkäsivät, etenkin kun Matkailuautoilijat on valtakunnallinen yhdistys. Tosin turhaan pelkäsivät. Miksi ne vaunuja kausipaikalla pitävät liittyisivät ilman omaa aluetta olevaan yhdistykseen. Liikkuvia vaunuilijoita on jäsenenä toista sataa.

On se omien polkujen kulkijallekin hyvä kuulua johonkin yhdistykseen, jossa tapaa samantapaisten liikkumisen ongelmien parissa olevia muitakin kulkijoita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View